КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок №1
 
Тема: Створити мовою графіки образ у певному настрої.
Мета: знайомство з графікою як один із видів образотворчого мистецтва; учити застосовувати знання в практичній діяльності, свідомо користуватися різними художніми техніками та матеріалами для виконання творчих робіт; формувати творче мислення, уміння аналізувати; виховувати любов і цікавість до творів образотворчого мистецтва.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: для вчителя – репродукції картин, плакат „Вправи на різні типи ліній”; для учнів – альбом, графічні матеріали, гумка.
Вузлики на память
Графіка – ( від гр. „графо” – пишу, креслю, малюю) вид образотворчого мистецтва, який включає всі різновиди малюнка і гравюри, що виконані в різній техніці.
Хід уроку:
Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь
Слово вчителя.
З самого раннього віку ми малюємо крейдою на асфальті, фломастерами та кульковими ручками на папері, не підозрюючи навіть, що виконуємо зображення, які називаються графічними.
  Графіка – ( від гр. „графо” – пишу, креслю, малюю) вид образотворчого мистецтва, який включає всі різновиди малюнка і гравюри, що виконані в різній техніці.
  Виражальними засобами графіки є лінія, штрих, крапка, пляма і колір, значення якого обмежене.
IV,   Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя.
  Графіку можна поділити на два види: безпосередньо малюнок на папері та друковану графіку.
  Малюнок можна створити, як і картину, тільки в єдиному екземплярі. Він є унікальним.
  Достоїством друкованої графіки є її багаторазове відтворення у великій кількості рукотворним і машинним способами.
  Графіка непомітно входить до нашого життя у вигляді кнмжкових іллюстрацй, шрифту, плакатів, поштових марок, пакунків для різноманітних товарів, етикеток, дорожних і товарних знаків тощо.
До графічного мистецтва належить насамперед рисунок, виконаний на якійсь площині (папері, картоні). Графіка має свої засоби, тобто мову — лінії, штрихи, крапки, світлі й темні плями. Мовою графіки розповідають нам про навколишній світ і первісний художник, і середньовічний каліграф, і дитина, яка малює на асфальті,
і митці минулого й сучасного.

Рисунок може бути самостійним графічним твором або навчальним чи підготовчим (здебільшого незавершеним; він називається ескізом). У графіці використовуються різноманітні матеріали, їх назви визначають назви техніки: якщо рисунок виконано вуглем, то кажуть, що працюють у техніці вугля. Кожен матеріал дає можливість створювати різні за накресленням і виразністю лінії, штрихи, крапки, плями.
Легкі та ледь помітні сріблясті лінії для начерків утворюються твердими або середньої твердості графітними олівцями. М'які й дуже м'які олівці є незамінними помічниками у створенні товстих, насичених ліній у штрихуванні, як у художника Г. Якутовича (1).
V.    Практична діяльність учнів

Поміркуймо разом. Якими інструментами легше наносити на папір крапки, плями, лінії та штрихи (фломастерами, тушшю, олівцями)?
Вправа.
Повправляйтеся у виконанні різних штрихів, ліній (гнучких, колючих, хвилястих), крапок і плям
різними інструментами (олівцями, пером, фломастерами).

VI.   Завершення уроку
Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.
VII. Домашнє завдання
Принести: альбом, фломастери, графітовий олівець, гумку, кольорові олівці, кулькову ручку.



Інші уроки з образотворчого мистецтва

 



Сайт создан в системе uCoz