КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок № 7

 

Тема: Створити рельєфне зображення „Палац золотої рибки”.

Мета: учити передавати в дрібній пластиці, удосконалити навики роботи з пластичним матерілом; розвивати почуття ритму, гармонії; ознайомити з роботою скульптора-анімаліста.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – вироби народних майстрів, репродукції різних видів скульптур, учнівські роботи дрібної пластики; для учнів – альбом, пластилін, досочку для ліплення, стеки для пластиліна, ганчірку

Хід уроку:

Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

IV,   Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя.

Скульптор, працюючи з різними матеріалами, або підкреслює їхні природні властивості, або під час обробки надає поверхні вигляду рельєфності чи гладкості.

  Характер поверхні готового мистецького твору (відполірований блиск, шорсткість, оксамитовість) називається фактурою. Вона допомагає скульптору увиразнити художній образ.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання

Створіть рельєфне зображення „Палац золотої рибки”.

Порада.

Використайте намистинки, різний природний матеріал, фактури, фарби.

Закріпіть зображення лаком.

VI.   Завершення уроку

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання

Принести: альбом, пластилін, досочку для ліплення, стеки для пластиліна, ганчірку

Інші уроки з образотворчого мистецтва

  1. Створити абстрактну композицію за допомогою ритму і контрасту кольорових ліній, штрихів, крапок, плям.
  2. За допомогою лише кольорів і техніки накладання фарб передати певній настрій.
  3. Створити краєвид однією фарбою (передній, середній, дальній плани).

  4. Створити настроєвий пейзаж, застосовуючи правила композиції (за віршом поета О.Олеся).

  5.  Створити різні рельєфні зображення прийомом вирізання, наліплюванням та видавлюванням на пластині-основі
  6. Створити рельєфне зображення „Палац золотої рибки”.

  7. Виконати на папері ескіз казкового будиночка (квіткаря, пекаря, аптекаря, гончара).
  8. Створити обємну або рельєфну композицію за власними ескізами.

  9. Декоративне-прикладне мистецтво. Витинанка. Створити орнаменти різних видів на основі виготовлення рапорту.

  10. Декоративне-прикладне мистецтво. Витинанка. Створити орнаментовану (геометричну, рослинну, зооморфну) закладку для книжки в техніці за вибором (витинанка, аплікація).

  11. Декоративне-прикладне мистецтво. З вирізаних елементів в асометричному чи симетричному росташуванні їх на аркуші паперу (геометричні, фігури, стилізовані рослини, тварини)


 



Сайт создан в системе uCoz