Розділи
лекції,конспекти
Конпекти уроків Французька мова
Конспекти Історія стародавнього світу
Конспекти уроків по русскому языку
конспекти уроків по історії середніх віків
Конспекти уроків з географії
материків і океанів
Конспекти уроків основи здоров’я
Конспекти уроків з допризовної підготовки
Конспекти уроків
Основи медичних знань
Конспекти уроків з економіки
Конспекти Людина і світ
Поурочні плани з основ праці
Поурочні плани з фізичної культури
Поурочні плани з математики
Поурочні плани з арифметики
Поурочні плани з геометрії
Тема № 9
Тема: Створити обємну
або рельєфну композицію за власними ескізами.
Мета: учити передавати в
дрібній пластиці, удосконалити навики роботи з пластичним матерілом;
розвивати
почуття ритму, гармонії; ознайомити з роботою скульптора-анімаліста.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: для вчителя
– вироби народних майстрів, репродукції різних видів
скульптур, учнівські
роботи дрібної пластики; для учнів – альбом, пластилін,
досочку для ліплення,
стеки для пластиліна, ганчірку
Хід уроку:
Організація уваги учнів, оголошення теми та мети
уроку
Актуалізація опорних знань і вмінь
IV, Вивчення нового матеріалу
Слово вчителя.
Як
частина
архітектурної споруди кругла скульптура і рельєф надають їй особливого
привабливого вигляду.
Ажурні
візерунки рельєфу, врізаного у товщу стіни палацу Альгамбра в Іспанії,
нагадують
казкове мерживо чи, можливо, зашифровані письмена. Зазвичай будинок
набуває
особливої привабливості завдяки оригінальному скульптурному зображенню
–
дракону, який тримає ліхтар.
І
першому, і в другому випадку мкульптура і
рельєф створюють разом з архітекрурою спорудою цілісний художній образ.
V.
Практична діяльність учнів
Творче завдання
Створіть обємну або рельєфну композицію
„Будинок
у місті майстрів”.
Порада.
Нанесіть малюнок на пластину основу. Памятайте,
що для випуклого рельєфу спочатку виготовляють деталі, які наліплюють
на
площину-основу. Закунчують роботу доліплюванням маленьких деталей, їх
тисненням, створенням різної фактури. Залежно від задуму в композицію
можна
додати ліхтарик або інший характерний елемент (аптечний знак, чобіт,
квітку тощо)
VI.
Завершення уроку.
Учитель підводить підсумки: аналізує характерні
помилки в роботах учнів;
дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.
VII.
Домашнє завдання.
Принести: кольоровий папір, кольоровий картон,
ножиці, клей, альбом,
олівець, ганчірку.