КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Тема № 9

 

Тема: Створити обємну або рельєфну композицію за власними ескізами.

Мета: учити передавати в дрібній пластиці, удосконалити навики роботи з пластичним матерілом; розвивати почуття ритму, гармонії; ознайомити з роботою скульптора-анімаліста.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – вироби народних майстрів, репродукції різних видів скульптур, учнівські роботи дрібної пластики; для учнів – альбом, пластилін, досочку для ліплення, стеки для пластиліна, ганчірку

Хід уроку:

Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

IV,   Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя.

 Як частина архітектурної споруди кругла скульптура і рельєф надають їй особливого привабливого вигляду.

Ажурні візерунки рельєфу, врізаного у товщу стіни палацу Альгамбра в Іспанії, нагадують казкове мерживо чи, можливо, зашифровані письмена. Зазвичай будинок набуває особливої привабливості завдяки оригінальному скульптурному зображенню – дракону, який тримає ліхтар.

  І першому, і в другому випадку мкульптура і рельєф створюють разом з архітекрурою спорудою цілісний художній образ.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання

Створіть обємну або рельєфну композицію „Будинок у місті майстрів”.

Порада.

Нанесіть малюнок на пластину основу. Памятайте, що для випуклого рельєфу спочатку виготовляють деталі, які наліплюють на площину-основу. Закунчують роботу доліплюванням маленьких деталей, їх тисненням, створенням різної фактури. Залежно від задуму в композицію можна додати ліхтарик або інший характерний елемент (аптечний знак, чобіт, квітку тощо) 

VI.   Завершення уроку.

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання.

Принести: кольоровий папір, кольоровий картон, ножиці, клей, альбом, олівець, ганчірку.



Сайт создан в системе uCoz