КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок № 4

 

Тема: Створити краєвид однією фарбою (передній, середній, дальній плани).

Мета: учити порівнювати природне і штучне світло, ліпити кольром обєм, застосовувати вміння навички, при виконанні роботи кольорами; викликати цікавість до творчості; розвивати навички роботи пензлем; виховувати працьовитість, старанність, терпіння, витримку в праці, спостережливість, логічне мислення, уміння аналізувати свою діяльність.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – репродукції картин, плакат „Відтінки кольорів”; для учнів – альбом, акварельні фарби, гуаш, пензлики, склянка для води, ганчірка.

Хід уроку:
Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

Слово вчителя.

Вузлики на память.

 Гармонійне поєднання кольорів у єдине ціле називають колоритом.

IV,   Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

Про колорит інколи говорять, як про музику: звучний, урочостий, радісний, енергійний, мажорний або спокійний, сумний, мінорний.

  Визанчення колористичної гами майбутнього твору – перша сходинка до побудови композиції.     Яскрава, золота осінь дзвенить і переливається розмаїттям золотаво-червоних, оранжевих, тепло-зелених і коричневих відтінків. Це тепла (гаряча) колористична гама.

  Холодна гама створюється синіми, сірими, холодними зеленими фіолетовими та бузьковими кольорами; так виникає образ похмурої осені.

  Проте одні й ті самі кольори, залежно від задуму художника, можуть звучати по-різному у різних творах. Колорит разом із сюжетом (те про що розповідає картина) утворюють цілісний художній образ.

  Неповторний художній образ можна створити за допомогою одного кольору. Такий живопис називається монохромним (одноколірним).

  Відчуття глибини простору на картині пояснюється наявністю переднього, середнього і дальнього планів, які вирізняються насиченістю кольору і розмуру зображеного.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання.

Створіть краєвид однією фарбою (передній, середній, дальній плани). Порада. Зволожте губку або широким пензлем пепір. Наберіть невелику кількість фарби і проведіть губкою (пензлем) вище середини аркуша паперу широку горизонтальну хвилясту смугу. Наберіть фарбу знову і нижче проведіть смугу паралельно першій. Втретє густішою фарбою нанесіть смугу на нижню чатину аркуша. Чи вдалося вам передати враження простору.

VI.   Завершення уроку

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання

Принести: альбом, акварельні фарби, гуаш, пензлики, склянка для води, ганчірка.

 

 

 

 



Сайт создан в системе uCoz