КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок № 11

 

Тема: Декоративне-прикладне мистецтво. Витинанка. Створити орнаментовану (геометричну, рослинну, зооморфну) закладку для книжки в техніці за вибором (витинанка, аплікація).

Мета: познайомити з видом образотворчого мистецтва декоративно-прикладним мистецтвом – витинанкою; розвивати моторику рук, образне мислення, зорову і емоційну чутливість. Виховувати акуратність, формувати естетичні почуття, активізувати ініціативу учнів.  

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – вироби народних майстрів, репродукції різних видів витинанок, учнівські роботи витинанки; для учнів – кольоровий папір, кольоровий картон, ножиці, клей, альбом, олівець, ганчірку.

Хід уроку:

Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

IV.   Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

  Багатоманітність композицій в декоративному мистецтві може утворюватися простим повторюванням одного елемента орнаменту (рапорту). Розташувавши його в одному напрямку, ми отримаємо стрічковий орнамент, а повторивши рапорт у довжину і висоту отримуємо сітчастий орнамент. Сітчасту композицію можна побачити на тканинах, шпалерах, у декорі стін і підлоги, де візерунок повторюється по всій їх площині.

Крім рапортного повторення, використовується симетричне розташування елементів композиції, у якій ліва та права частини онакові. Симетричну композицію має зображення на тарілках українському рушнику, килимах.

Композиції, побудовані на основні симетрії, налаштовують нас на спокійне споглядання. Цілісність та рівновага в симетричній композиції досягається точним повторенням її елементів відносно осі симетрії.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання.

Створіть орнаментовану (геометричну, рослинну, зооморфну) закладку для книжки в техніці за вибором (витинанка, аплікація).

Порада.

Можна утворити два стрічкових орнаменти, якщо папір, з якого вирізали витинанку, наклеїти. Варто обрати тло контарсного кольору.

VI.   Завершення уроку.

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання.

Принести: кольоровий папір, кольоровий картон, ножиці, клей, альбом, олівець, ганчірку.



Сайт создан в системе uCoz