КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок № 6

 

Тема: Створити різні рельєфні зображення прийомом вирізання, наліплюванням та видавлюванням на пластині-основі.

Мета: учити передавати в дрібній пластиці, удосконалити навики роботи з пластичним матерілом; розвивати почуття ритму, гармонії; ознайомити з роботою скульптора-анімаліста.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – вироби народних майстрів, репродукції різних видів скульптур, учнівські роботи дрібної пластики; для учнів – альбом, пластилін, досочку для ліплення, стеки для пластиліна, ганчірку

Хід уроку:

Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

Слово вчителя.

Вузлики на память.

Скульптура (з латинської „висікати, вирізати”), чи ліплення – вид мистецтва, повязаний зі створенням обємних художніх форм з різних матеріалів. З твердих (мрамур, граніт, вапняк, дерево, слонова кістка) – митці висікають або вирізають, з мяких (глина, віск, пластилин) – ліплять, з металу – відливають або карбують, а зі скла – видувають.

IV,   Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

 На відміну від графіки й живопису, де предмети, зображені на площині, можуть лише здаватися нам обьємними, скульптура має реальну форму в просторі.

  Мистецтво скульптури обирає своїм обєктом переважно людину, іноді тварину і значно рідше – натюрморт.

  Створення художнього образу у скульптурі тісно повязане з вибором матеріалу та способом його обробки.

  Є два види скульптури – кругла, яку можна споглядати з усіх боків, та рельєф – обємне зображення на площині. Рельєфне зображення, як графіку і живопис, роздивляються з одного боку. Скульптор вирізує чи наліплює зображення на певну площину, тому таке зображення ще називають обємною картиною.

  Розрізняють рельєфи: низький – барельєф, високий – горильєф, заглиблений в площину – контр рельєф.

  Рельєф може бути самостійним твором або частиною скульптурної композиції чи архітектурної споруди. Рельєфні зображення часто використовують у декоративно-ужиковому мистецтві та дизайні.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання

Створіть різні рельєфні зображення прийомом вирізання, наліплювання та видавлювання на пластичній-основі (глина, пластилін, солоне тісто, платика) різними інструментами (стека, гостра паличка, виделка, ковпачок від авторучки, гудзик).

VI.   Завершення уроку

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання

Принести: альбом, пластилін, досочку для ліплення, стеки для пластиліна, ганчірку




Сайт создан в системе uCoz