КОНСПЕКТИ УРОКІВ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ

Замовте книгу(Складіть заявку) - ви можете замовити книгу з інтернет магазину Yakaboo DESIGN BY VITALIY SAMILYK


Личная информация
-
Дополнительная информация

Віталій Самілик

Создайте свою визитку



 
..................................................................

Поурочні плани з образотворчого мистецтва(конспекти-уроків)


Урок № 12

 

Тема: Декоративне-прикладне мистецтво. З вирізаних елементів в асометричному чи симетричному росташуванні їх на аркуші паперу (геометричні, фігури, стилізовані рослини, тварини)

Мета: познайомити з видом образотворчого мистецтва декоративно-прикладним мистецтвом – витинанкою; розвивати моторику рук, образне мислення, зорову і емоційну чутливість. Виховувати акуратність, формувати естетичні почуття, активізувати ініціативу учнів.  

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – вироби народних майстрів, репродукції різних видів витинанок та аплікацій народних майстрів, учнівські роботи витинанки, та аплікації;

для учнівкольоровий папір, кольоровий картон, ножиці, клей, альбом, олівець, ганчірку.

Хід уроку:

Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку

Актуалізація опорних знань і вмінь

IV.   Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

Асиметричні композиції, на відміну від симетричних, не мають точного повторення елементів відносно осі.

Рівновага в асиметричній композиції передається за допомогою певного розташування елементів (важких/легких, темних/світлих, великих/малих).

У декоративній композиції, так само як і в графіці та в живописі, виразність досягається за допомогою контарстів і нюансів кольорів зображення (візерунків, орнаментів, фактур).

Один і той самий орнамент, але контрасних кольорів, створює яскраву декоративну композицію на круглій формі.

Використовуючи прийоми контрасту і нюансу, можна виконати кілька привабливих асиметричних абстрактних композицій з одних і тих самих елементів.

V.    Практична діяльність учнів

Творче завдання.

Поправляйтеся з вирізаними елементами в асиметричному чи симетричному розташуванні їх на аркуші паперу (геометричні фігури, стилізовані рослини, тварини)

Порада.

Використайте готовий кольоровий папір, тканину або яскраві вирізки із старих журналів, буклетів тощо.

VI.   Завершення уроку.

Учитель підводить підсумки: аналізує характерні помилки в роботах учнів; дає загальну оцінку виконаним роботам; оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Домашнє завдання.

Принести: альбом, графічні матеріали, гумка.



Сайт создан в системе uCoz