№ уроку |
Дата |
Календарно – тематичне планування
уроків зарубіжної літератури, 5 кл.
Зміст
програмового матеріалу |
К-сть годин |
1 |
|
Література і
фольклор – скарбниця духовних багатств людства. |
|
2 |
|
Фольклор – усна
народна творчість. |
|
3-4 |
|
Прислів’я
та приказки – малі жанри
фольклору, джерело народної мудрості. |
|
5 |
|
Тематичне оцінювання. Література і фольклор. |
|
6 |
|
Казка як жанр
фольклору. Боротьба добра зі злом – головний конфлікт народної казки. |
|
7 |
|
«Панчатантра» -
п’ять кошиків народної
мудрості. |
|
8 |
|
Брати Грімм –
відомі збирачі німецьких народних казок. |
|
9 |
|
Брати Грімм.
«Пані Метелиця». |
|
10 |
|
УРМ. Складання
простого плану прочитаного твору (усно). |
|
11 |
|
Уславлення
любові до праці та інших людських чеснот у казках народів світу. |
|
12 |
|
Тематичне оцінювання. Народна казка. |
|
13 |
|
Олександр
Пушкін. Уславлення народної казки у вступі до поеми «Руслан і Людмила». |
|
14 |
|
Чарівна країна
казок Пушкіна та загадковий світ музики. |
|
15 |
|
Читання напам’ять вступу до поеми Пушкіна «Руслан і
Людмила». |
|
16 |
|
Шарль Перро –
основоположник європейської літературної казки. |
|
17-18 |
|
Шарль Перро.
«Попелюшка». |
|
19 |
|
Урок виразного
читання. Поняття про емоційність читання та паузу. |
|
20 |
|
Складання плану
характеристики літературного героя (усно). |
|
21 |
|
Тематичне оцінювання. Літературна казка. |
|
22 |
|
Ганс Крістіан
Андерсен. «Снігова королева». |
|
23 |
|
Поєдання
побутовості й фантастики у казках Андерсена. |
|
24 |
|
Образ Кая –
жертви злих чар. |
|
25 |
|
Уособлення в
образі Герди вседолаючої сили кохання, прагнення до дієвого добра. |
|
26 |
|
Перемога щирих
людських стосунків над багатствами Снігової королеви. |
|
27 |
|
УРМ. Переказ
одного з оповідань казки Андерсена «Снігова королева» від імені одного з
персонажів (усно) |
|
28 |
|
Саміїл Маршак
«Дванадцять місяців». Діалог як засіб розкриття змісту та ідеї п’єси. |
|
29-30 |
|
Протиставлення
образів пасербиці – з одного боку, та мачухи і її рідної доньки – з другого,
як втілення конфлікту добра і зла. |
|
31 |
|
Підлабузництво
підлеглих та необмежена влада – головні причини спотворення характеру
принцеси. |
|
32 |
|
Тематичне оцінювання. Літературна казка. |
|
33 |
|
Урок
позакласного читання. Дива у новорічну ніч. Гофман. «Лускунчик та мишачий
король». |
|
34 |
|
Урок
узагальнення та повторення. |
|
35 |
|
Редьярд
Кіплінг. «Мауглі». |
|
36 |
|
Історія Мауглі,
вихованця джунглів. |
|
37-38 |
|
Основні
персонажі казки та їх характеристика. |
|
39 |
|
Головний закон
джунглів та світ людей. |
|
40 |
|
Підготовка до
написання твору-характеристики улюбленого персонажа з повісті «Мауглі». |
|
41 |
|
Твір-характеристика
улюбленого персонажа з повісті Кіплінга «Мауглі». |
|
42 |
|
Природа і
людина – частки одне одного. Р.Кіплінг. «Рікі-Тікі-Таві». |
|
43 |
|
Тематичне оцінювання. Кіплінг. Мауглі. |
|
44 |
|
Алкман. «Сплять
усі верховини гірські…». Йоганн Вольфганг Гете «Нічна пісня подорожнього».
Михайло Лєрмонтов. Из Гёте («Горные вершины…»). |
|
45 |
|
Зображення
природи різними поетами. «Олюднення» природи у віршах. |
|
46 |
|
Федір Тютчев.
«Я знаю в праосені пору…» Замилування осінньою природою. |
|
47 |
|
Мацуо Басуо.
Хоку. Характерні ознаки хоку. |
|
48 |
|
Твір-роздум на
тему «Краса, що вражає душу…» |
|
49 |
|
Тематичне оцінювання. Література і світ природи. |
|
50 |
|
Роберт Бернс.
«Чесна бідність» |
|
51 |
|
Уславлення у
вірші справжніх людських чеснот. Антитеза як основа його будови. |
|
52 |
|
Марк Твен.
«Пригоди Тома Сойєра» |
|
53 |
|
Сонячний,
радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті. |
|
54 |
|
Том Сойєр і
Гекльберрі Фінн. |
|
55 |
|
Цінності
дитинства та їх доля в дорослому житті. |
|
56 |
|
Вплив світу
дорослих на дитячі стосунки. |
|
57 |
|
Диспут на тему
«Що дорожче у житті: романтика пригод чи спокій близьких?» |
|
58 |
|
УРМ. Стислий
письмовий переказ уривку «Втікачі на безлюдному острові». |
|
59 |
|
Астрід
Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха». Веселі історії маленької дівчинки. |
|
60 |
|
Тематичне оцінювання. Світ дитинства й моральні цінності в літературі. |
|
61 |
|
Дитяча
література ХХ-ХХІ ст. (огляд) |
|
62 |
|
Памела Треверс.
«Мері Поппінс». |
|
63 |
|
Алан Мілн.
«Вінні Пух і всі-всі-всі». |
|
64 |
|
Джоан Ролінг та
її цикл романів про Гаррі Поттера. |
|
65 |
|
Твір на тему
«Подорож у чудову країну книжок» (усно). |
|
66 |
|
Урок
узагальнення і систематизації знань. |
|
67 |
|
Урок
узагальнення і систематизації знань. |
|
68 |
|
Підсумкова
контрольна робота. |
|
69 |
|
Завдання на
літо |
|
70 |
|
Семестрове та
річне оцінювання. |
|