Урок |
Дата |
Календарно – тематичне планування
уроків зарубіжної літератури , 6 кл.
Зміст програмового матеріалу |
Годин |
Вступ |
|||
1 |
|
Мандрівка сторінками прочитаних книжок |
1 |
2 |
|
Пізнавальне значення світової літератури |
1 |
Міф і література |
|||
3 |
|
Що таке міф і міфологія. Відмінність міфу від
казки |
1 |
4 |
|
Міфи про виникнення світу в різних народів і
спільні елементи в них |
1 |
5 |
|
Міфічні уявлення давніх людей про світобудову.
Міфи про природні цикли |
1 |
6 |
|
Боги і герої – захисники людей |
1 |
7 |
|
Прадавні міфи і наша сучасність |
1 |
8 |
|
Давньогрецька міфологія – одна з найпопулярніших
світових міфологій |
1 |
9 |
|
Прометей і його благодіяння людству |
1 |
10 |
|
Геракл – улюблений герой стародавніх греків |
1 |
11 |
|
Дванадцять подвигів Геракла |
1 |
12 |
|
Підготовка до твору „Мій улюблений міфологічний
герой” |
1 |
13 |
|
Твір „Мій улюблений міфологічний герой” |
1 |
14 |
|
Повторення та узагальнення за темою „Міф і
література”. Тематичне оцінювання
(контрольне тестування) |
1 |
Байка у світовій літературі |
|||
15 |
|
Байка як жанр літератури та її особливості.
Сюжети байок у світовій літературі. |
1 |
16 |
|
Езоп – легендарний поет, засновник жанру байки
(„Езоп їх вигадав і ввів у моду...”) |
1 |
17 |
|
Порівняльний аналіз байок „Вовк і Ягня” Езопа та
І. Крилова |
1 |
18 |
|
Аналіз байки Ж. де Лафонтена „Зачумлені звірі” |
1 |
19 |
|
Урок виразного читання байок напам’ять та їхнього інсценування.
„Книга мудрості самого народу...” (М. Гоголь) |
1 |
20 |
|
Повторення й узагальнення за темою „Байка у
світовій літературі”. |
1 |
Продовження табл.
Література і моральне вдосконалення людини |
|||
21 |
|
А. П. Чехов. „Товстий і тонкий”. Робота з
текстом. |
1 |
22 |
|
А. П. Чехов. „Хамелеон”. Робота з текстом. |
1 |
23 |
|
Засоби творення комічного в оповіданнях А. П.
Чехова |
1 |
24 |
|
Позакласне читання |
1 |
25 |
|
Ч. Діккенс. „Різдвяна пісня в прозі”.
Гуманістичний зміст та висока людяність твору. |
1 |
26 |
|
Життя знедоленої родини Крачитів |
1 |
27 |
|
Подорож Скруджа різдвяної ночі. Причини
деградації особистості Скруджа. |
1 |
28 |
|
Переродження Скруджа. Жанрові особливості
різдвяного оповідання (повісті) |
1 |
29 |
|
Підготовка до твору „Що в житті людини
найцінніше?” (за повістю Ч. Діккенса) |
1 |
30 |
|
Твір „Що в житті людини найцінніше?” |
1 |
31 |
|
Повторення та узагальнення за темою „Література
і моральне вдосконалення людини” |
1 |
32 |
|
Контроль навчальних
досягнень за 1 семестр. |
|
ІІ семестр
Людина в життєвих випробуваннях |
|||
33 |
|
Д. Дефо та його роман „Життя і незвичайні та
дивовижні пригоди Робінзона Крузо” |
1 |
34 |
|
Історія життя Робінзона Крузо на безлюдному
острові та історія цивілізації |
1 |
35 |
|
Характеристика образу Робінзона |
1 |
36 |
|
Робінзон і П’ятниця. Робінзонада |
1 |
37 |
|
Диспут. У чому
причини популярності роману Д. Дефо? |
1 |
38 |
|
Контрольний твір на запропоновані теми |
1 |
39 |
|
Ж. Верн – автор пригодницьких і
науково-фантастичних романів |
1 |
40 |
|
Роман „П’ятнадцятирічний капітан” – яскравий
приклад географічного роману |
1 |
41 |
|
Характеристика образу Діка Сенда |
1 |
42 |
|
Характеристика образу Геркулеса |
1 |
43 |
|
Характеристика образів Негору і Гарріса |
1 |
Продовження табл.
44 |
|
Засудження рабства у творі |
1 |
45 |
|
Романтика подорожей, велич науки та знань як
основний пафос творів Ж. Верна |
1 |
46 |
|
Підготовка до твору за романом Ж. Верна
„П’ятнадцятирічний капітан” |
1 |
47-48 |
|
Твір за романом Ж. Верна „П’ятнадцятирічний
капітан” |
1 |
49 |
|
Джек Лондон. „Любов до життя”. Загальна
характеристика оповідання |
1 |
50 |
|
Людський характер в екстремальній ситуації |
1 |
51 |
|
Шандор Петефі. „Коли ти муж – будь мужнім”.
Аналіз вірша. |
1 |
52 |
|
Урок виразного читання. Читання напам’ять вірша Шандора Петефі „Коли ти муж – будь мужнім”. |
1 |
53 |
|
„Острів скарбів” Р. Л. Стівенсона як
пригодницький роман |
1 |
54 |
|
Джим Гокінс та його товариші |
1 |
55 |
|
Образи „джентельменів фортуни” в романі „Острів
скарбів” |
1 |
56 |
|
Диспут. Чому так
різняться долі Бена Гана та Робінзона Крузо на безлюдних островах? |
1 |
57 |
|
Контрольне тестування |
1 |
Людина та її світ |
|||
58 |
|
Світ людей у новелі Р. Бредбері „Усмішка” |
1 |
59 |
|
Диспут. Чи є в
суспільства, зображенного Р. Бредбері, надія на майбутнє? |
1 |
60 |
|
А. де Сент-Екзюпері і його казка „Маленький
принц” |
1 |
61 |
|
Сенс подорожі маленького принца Всесвітом |
1 |
62 |
|
Характеристика образу маленького принца |
1 |
63 |
|
Алегоричність та афористичність „Маленького
принца” |
1 |
64 |
|
Усний твір. „Що зрозумів маленький принц,
подорожуючи Всесвітом?” |
1 |
65 |
|
Контроль навчальних
досягнень за 2 семестр. |
1 |
Підсумки |
|||
66 |
|
Урок узагальнення та систематизації знань.
Літературна гра „Щасливий випадок” |
1 |
67 |
|
Урок узагальнення та систематизації знань.
Інтелектуальна гра „У країхні міфів та легенд” |
1 |
68 |
|
Повторення і узагальнення вивченого у 6 класі.
Кросворди. |
1 |
69 |
|
Резервний урок. Завдання на літо |
1 |
70 |
|
Резервний урок |
1 |