Календарно – тематичне планування
уроків зарубіжної літератури
7 кл.
урок |
зміст
програмового матеріалу |
кількість годин |
дата проведення |
|
1. |
Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини |
1 |
|
|
2. |
Література та
інші види мистецтва. Поняття про
художній образ. |
1 |
|
|
Героїчні балади
і пісні у
світовій літературі |
||||
3. |
Легендарна історія
Київської Русі як сюжетна
основа билин.
Ілля Муромець – улюблений билинний богатир. |
1 |
|
|
4. |
Аналіз билини « Ілля Муромець і Соловей Розбійник». Жанрова своєрідність билин. |
1 |
|
|
5. |
Резерв годин (РГ) |
1 |
|
|
6. |
Легенди про
Робіна Гуда – втілення мрії англійського народу про
захисника від несправедливості. Історичне
тло балад. Робін Гуд, його друзі та
вороги. |
1 |
|
|
7. |
« Смерть
матері Юговичів « -- перлина фольклорної
балади. Характерні ознаки
фольклорної балади. |
1 |
|
|
8. |
Особливості жанру
літературної балади, її
типологічне розмаїття. Аналіз « Балади
прикмет « Франсуа Війона. |
1 |
|
|
9. |
Утвердження самоцінності людського
життя в баладі
Ф. Шіллера « Рукавичка «. |
1 |
|
|
10. |
Фольклорні та літературні
джерела балад.
Переплетіння фантастичного та
реального світів у баладі Й. В.
Гьоте « Вільшаний король «. Ритміка твору, його
зміст і емоційна атмосфера. |
1 |
|
|
11. |
Поетизація давньоруської минувшини
в « Пісні про
віщого Олега « О. Пушкіна. |
1 |
|
|
12. |
Уславлення патріотизму й нескореності в баладі
А. Міцкевича « Альпухара « |
1 |
|
|
13. |
Поетизація рідного краю і уславлення його
незалежності в баладі Р. Л.
Стівенсона « Вересовий трунок «. |
1 |
|
14. |
Художні особливості балади « Вересовий трунок « |
1 |
|
15. |
Читання балад напам*ять. |
1 |
|
16. |
Тестування та виконання самостійних
завдань. |
1 |
|
Героїчне минуле
в літературі. |
|||
17. |
В. Скотт – засновник жанру історичного
роману. |
1 |
|
18. |
Історичний колорит та
романтика у романі В. Скотта « Айвенго « |
1 |
|
19. |
Проблема національної самосвідомості і
боротьби за національну незалежність і
її впливу на
долі різних людей. Се дрік Сакс. |
1 |
|
20. |
Характеристика образу Айвенго. |
1 |
|
21. |
Образи рицарів у романі
« Айвенго « |
1 |
|
22. |
Ровена та Ребекка
-- дві різних долі. Ідея
віротерпимості в романі. |
1 |
|
23. |
Вплив народних балад на
образну систему твору. |
1 |
|
24. |
Підготовка до твору
за романом В. Скотта
«Айвенго « |
1 |
|
25. |
Твір за романом
В. Скотта « Айвенго « |
1 |
|
26. |
Аналіз твору та тестування. |
1 |
|
Україна та
її історія в
літературі. |
|||
27. |
М. Гоголь і Україна. |
1 |
|
28. |
Зображення в повісті М. Гоголя « Тарас Бульба « любові до України, боротьби козаків за рідну землю. |
1 |
|
29. |
Бойове товариство, побут і
звичаї запорожських козаків. |
1 |
|
30. |
Втілення в образі Тараса
Бульби кращих рис
запорожських козаків. |
1 |
|
31. |
Порівняльна характеристика образів Остапа і
Андрія. |
1 |
|
32. |
Твір – порівняльна характеристика
образів Остапа і Андрія. |
1 |
|
33. |
Підсумкова контрольна робота
за І семестр. |
1 |
|
34. |
Картини природи в повісті. Композиція твору. |
1 |
|
35. |
Уславлення боротьби за
незалежність в оповіданні Р. М. Рільке « Пісня про
Правду «. Характеристика
образу головного героя. |
1 |
|
36. |
Роль народної пісні в оповіданні. Особливості композиції
твору. |
1 |
|
37. |
Виконання самостійних і тестових
завдань. |
1 |
|
Пригоди та
фантастика |
|||
38. |
Дж. Світ. « Мандри Гуллівера» (1
частина ). Сатиричне зображення англійської дійсності 18 ст. у творі. |
1 |
|
39. |
Державний устрій. Закони та
звичаї Ліліпутії. |
1 |
|
40. |
Причини та наслідки
війни між Ліліпутією та
Блефуску. |
1 |
|
41. |
Життя Гуллівера у ліліпутів. Сміх у
творі. |
1 |
|
42. |
Виконання самостійних та тестових завдань. |
1 |
|
43. |
Захоплююча інтрига -- основа
повісті А. К. Дойла « Собака Баскервілів «.
Особливості будови детективного твору. |
1 |
|
44. |
Шерлок Холмс і
Доктор Ват сон – класичний детективний
дует. Порівняльна
характеристика образів. |
1 |
|
45. |
Особливості розвитку сюжету
повісті А. К. Дойла « Собака Баскервілів «. |
1 |
|
46. |
Контрольне виконання
самостійних і тестових завдань. |
1 |
|
47- 48 |
Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих
негараздів у новелі
О*Генрі « Останній листок «. |
2 |
|
49. |
Характеристика образу Бермана. |
1 |
|
50. |
Вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж. Олдріджа «
Останній дюйм «. |
1 |
|
51. |
Назва та проблематика оповідання. |
1 |
|
52. |
Підготовка до написання
твору за темою. |
1 |
|
53. |
Написання твору за
темою. |
1 |
|
Людина проти
війни. |
|||
54. |
Поетизація подвигу простих солдат і проблема історичної
пам»яті та відповідальності
у віршах О.Твардовського |
1 |
|
55. |
Засудження війни в
оповіданні Г. Бьолля «Подорожній, коли ти
прийдеш у Спа…» |
1 |
|
56. |
Особливості будови оповідання. Внутрішній монолог у творі. |
1 |
|
57. |
Трагічна доля Андрія
Соколова як втілення трагедії всього народу під час Другої світової
війни. |
1 |
|
58. |
Оптимістичний пафос оповідання.
Уславлення сили людського
духу й віри в людину.
Андрій Соколов і
Ванюша. |
1 |
|
59. |
Доля людини і людства в творах Твардовського Бьолля,
Шолохова. |
1 |
|
60 - 61 |
Підготовка та написання
твору за темою. |
2 |
|
Мистецтво
бути людиною. |
|||
62. |
Д. Р. Кіплінг. « Якщо…» Аналіз
вірша. |
1 |
|
63. |
Читання вірша напам»ять. |
1 |
|
64. |
Підсумкова контрольна робота
за ІІ семестр. |
1 |
|
65 - 66 |
РГ. |
2 |
|
67 – 68. |
Узагальнення та систематизація вивченого
протягом року. |
2 |
|
|
|
|
|