Освіта- шлях розвитку особистості
Освіта і самоосвіта
- Вища математика для студентів і учнів
- Література Українська, зарубіжна
- Українська мова вчителю
- Фізика конспекти,шпори ,лабораторні...
- Філософія різне...
- Математика алгебра ,геометрія
- Астрономія Студентам
- Інформатика ресурси
- Програмування Delphi,pascal,С++...
- Інженерна графіка конспекты
- Теоретична фізика книги конспекти
- Довідники ресурси
- Цікаве в світі науки
Комп'ютер-помічник
Вышел Firefox 3.6.4 с поддержкой изолированного режима
Firefox 3.6.4, браузеры Доступен релиз web-браузера Firefox 3.6.4, в котором кроме исправления 226 ошибок и устранения 10 уязвимостей, представлено одно существенное новшество – поддержка выполнения в отдельном изолированном процессе плагинов, подобных Flash, Java, Quicktime или Silverlight/Moonlight, не влияя на стабильность основного браузера. Это значит, что Firefox 3.6.4 будет продолжать работать даже при аварийном завершении работы этих плагинов.Новини освіти
•
Що нового в GOOGLE?
Ще ресурси
-
читай далее...
- Компоненти навчання
- Завдання МНФ
- Загальні питання МНФ
- Спеціальні питання
- Методи дослідження, застосовувані в МНФ
More… -
Скачати календарне планування
-
Книги з методики фізики
Книги даної тематики можна знайти в розділі світ книги Перейти на сторінку…
контрольнi роботи з математики 6 КЛАС
Діагностична контрольна робота
Варіант I
I рівень
- Розв`язати рівняння:
x+4,54=9
- Знайти 24% від числа 65
- Записати в метрах і обчислити:
18,2м-67см
II рівень
- Знайти значення виразу:
(2,18+0,42:0,35)1,5-3,827
- Машина проїхала 152,6 км за 2,8 год. Скільки кілометрів вона проїде за 4,2 год з тією самою швидкістю?
III рівень
- Сторони прямокутника дорівнюють 38 см і 75 см. Площа другого прямокутника у 5 разів менша від площі першого. Обчисліть периметр другого прямокутника, якщо одна з його сторін дорівнює 6 см.
IV рівень
- Обчислити:
15 – 2 + 5
Діагностична контрольна робота
Варіант II
I рівень
- Розв`язати рівняння:
5,4-х=3,827
- Знайти 7% від числа 62
- Записати в метрах і обчислити:
2,7м+360см
II рівень
- Знайти значення виразу:
(3,17+0,77:1,4)3,5-4,216
- Поїзд проїхав 168,3 км за 3,4 год. Скільки кілометрів він проїде за 5,8 год з тією самою швидкістю?
III рівень
- Сторони першого прямокутника дорівнюють 24 см і 36 см. Площа другого прямокутника у 9 разів менша від площі першого. Обчисліть сторону другого прямокутника, якщо інша його сторона дорівнює 12 см.
IV рівень
- Обчислити:
19 – 7 + 9
Контрольна робота
Подільність натуральних чисел
I варіант
1 рівень
- Написати усі дільники числа 28.
- Написати п`ять чисел кратних числу 7.
- З чисел 171351, 16895, 23465, 109734, 46598 виписати ті, які діляться на 3.
2 рівень
- Замініть зірочки поставити таку цифру, щоб отримати число, яке кратне 9: 1*36589
- Розкласти числа на прості множники: 625, 700.
3 рівень
- Знайти НСД(324; 216)
4 рівень
- Знайти НСК(136; 260)
Контрольна робота
Подільність натуральних чисел
II варіант
1 рівень
- Написати усі дільники числа 32.
- Написати п`ять чисел кратних числу 8.
- З чисел 76329, 5647, 98763, 12090, 234700 виписати ті, які діляться на 3.
2 рівень
- Замініть зірочки поставити таку цифру, щоб отримати число, яке кратне 9: 467*356
- Розкласти числа на прості множники: 999; 800
3 рівень
- Знайти НСД(144; 240)
4 рівень
- Знайти НСК(216;320)
Контрольна робота
Додавання і віднімання звичайних дробів
І варіант
1 рівень
1.Помножити чисельник і знаменник дробу на 7
2. Скоротити дроби: ;
3.Записати у вигляді десяткового дробу
2 рівень
4.Записати звичайним дробом, якщо можна скоротити:
0,25
5.Порівняти дроби:
і
3 рівень
6.Розв’язати рівняння:
( х + )- 0,3 = 2
4 рівень
7. Виконати дії:
6 – ( 2 + 3 )
Контрольна робота
Додавання і віднімання звичайних дробів
ІІ варіант
1 рівень
1.Помножити чисельник і знаменник дробу на 7
2. Скоротити дроби: ;
3.Записати у вигляді десяткового дробу
2 рівень
4.Записати звичайним дробом, якщо можна скоротити:
0,35
5.Порівняти дроби:
і
3 рівень
6.Розв’язати рівняння:
4,8 – ( 6 – х ) =
4 рівень
7. Виконати дії:
8 – ( 3 – 1 )
Контрольна робота
Множення звичайних дробів
І варіант
1 рівень
- Виконати множення:
А) ? ;
Б) ? 24;
В) ? 3 ;
2 рівень
- Вказати число, взаємно обернене до ;
- Спростити вираз
А) ? m ? ;
Б) х + х + х;
3 рівень
- Знайти 45% від 450;
- Розкрити дужки:
( х + 10);
4 рівень
- Обчислити:
? 3 + (2 -1 );
Контрольна робота
Множення звичайних дробів
ІІ варіант
1 рівень
- Виконати множення:
А) ? ;
Б) ? 18;
В) ? ;
2 рівень
- Вказати число, взаємно обернене до 8 ;
- Спростити вираз
А) ? 2 у ? 8;
Б) х + х + х;
3 рівень
- Знайти 35% від 350;
- Розкрити дужки:
( х + 20);
4 рівень
- Обчислити:
( -3 ) ?3 + ?1
Контрольна робота
Ділення звичайних дробів
Варіант І
1рівень
- а) Виконати ділення:
А) ;
Б) ;
В) .
2 рівень
2.Перетворити у десятковий дріб: .
3.Перетворити у нескінченний десятковий періодичний дріб.
4.Знайти число, якщо його становить 16.
3 рівень
5.Розв’язати рівняння:
а) х = 28; б) х
4 рівень
6. Обчислити: .
Контрольна робота
Ділення звичайних дробів
Варіант ІІ
1рівень
- а)° Виконати ділення:
А) ;
Б) ;
В) 18:
2 рівень
2.Перетворити у десятковий дріб .
3.Перетворити у нескінченний десятковий періодичний дріб.
4.Знайти число, якщо його становить 20;
3 рівень
5.Розв’язати рівняння:
а) х = 32; б) 3 х = 22 ;
4 рівень
6. Обчислити: .
Контрольна робота
Відношення. Пропорції
1 варіант
1 рівень
- Записати за допомогою риски дробу відношення чисел: 5 до 35;
- Знайти відношення
1 : 1 ;
- Знайти число, 12 % якого становлять 3.
2 рівень
- Знайти невідомий член пропорції:
343 : 98 = х :60;
- Сплав містить 8% міді. Скільки кілограмів міді містить сплав масою 90 кг.
3 рівень
- Розв`язати рівняння: = ;
4 рівень
- Костюм коштував 160 гривень. Спочатку він подорожчав на 20%, а потім подешевшав на 10%. Якою стала ціна костюма після цих змін?
Контрольна робота
Відношення. Пропорції
IIваріант
1 рівень
- Записати за допомогою риски дробу відношення чисел:
7 до 49:
- Знайти відношення:
2 : 3 ;
- Знайти число, 15% якого становлять 75.
2 рівень
- Знайти невідомий член пропорції:
72 : 40 = 324 : х;
- Сплав містить 18% олова. Скільки кілограмів олова містить сплав масою 150 кг.
3 рівень
- Розв`язати рівняння: = ;
4 рівень
- Костюм коштував 180 гривень. Спочатку він подорожчав на 20%, а потім подешевшав на 20%. Якою стала ціна костюма після цих змін?
Контрольна робота
Коло. Діаграми
І варіант
1 рівень
- Знайти:
А) Довжину кола, якщо R=5м .
Б) площу круга, якщо R=6м .
В) довжину радіуса, якщо d=20м .
2 рівень
- Навести приклад вірогідної події.
- Побудувати стовпчасту діаграму за такими даними:
15% учнів школи займаються музикою, 70% – спортом, решта – настільними іграми.
3 рівень
- Дмитро і Петро змагалися із стрільби. Дмитро зробив 45 пострілів, з яких 36 влучні, а Петро зробив 50 пострілів, з яких було 38 влучних. Хто з них влучніший стрілець?
4 рівень
- Обчислити:
12 + (17 – 8,5) : (11 : + 0,6 · 10) .
Контрольна робота
Коло. Діаграми
ІІ варіант
1 рівень
- Знайти:
А) Довжину кола, якщо R=7м.
Б) площу круга, якщо R=8м.
В) довжину радіуса, якщо d=24м.
2 рівень
- Навести приклад неймовірної події.
- Побудувати стовпчасту діаграму за такими даними:
20% учнів школи займаються музикою, 65% – спортом, решта – настільними іграми.
3 рівень
- Дмитро і Петро змагалися із стрільби. Дмитро зробив 55 пострілів, з яких 44 влучні, а Петро зробив 48пострілів, з яких було 36 влучних. Хто з них влучніший стрілець?
4 рівень
- Обчислити:
1,35 : 2,7 + 6 – 5,9 + 0,16 · ( 4 – 1,075) .
Контрольна робота
Додатні і від’ємні числа
Iваріант
1 рівень
- Знайти протилежні числа до таких чисел: 7; -6; 0.
- Записати координати точок A і В
B 0 А
- Накреслити координатну пряму і позначити на ній точки:
А(6), В(-3)
2 рівень
- Знайти значення виразу: +
- Разв`язати рівняння: – 4 = 10
3 рівень
- Порівняти числа:
а)
б) – і –
в) -17 і -16.
4 рівень
- Розташувати в порядку зростання числа:
-0,5; 3; -0,4; -1,2; 7; -8;
Контрольна робота
Додатні і від’ємні числа
II варіант
1 рівень
- Знайти протилежні числа до таких чисел: 5; -0,5; -10.
- Записати координати точок А і С
С 0 А
- Накреслити координатну пряму і позначити на ній точки:
С(2); Д(-1);
2 рівень
- Знайти значення виразу: + .
- Розв`язати рівняння: – 7 = 5
3 рівень
- Порівняти числа:
а) і ;
б) – і – ;
в) -21 і -20
4 рівень
- Розташувати в порядку зростання числа:
-0,25; 2; -0,6; -1,4; 6; -7;
Контрольна робота
Додавання і віднімання раціональних чисел
І варіант
1 рівень
1.Виконати дії:
А) 2,9 + (-6,1);
Б) – ;
В) + ( );
2 рівень
2.Розв’язати рівняння: Х + 19 = 12;
3. обчислити: 6 + (-7) – (-15) + (-6) – 30;
3 рівень
4.Спростити вираз:
а + 7,2 – в + (-10,5) – а – 3;
5.Знайти значення виразу:
4 + (- ) – ( ;
4 рівень
6. Розв’язати рівняння: 2 – 20 = -4;
Контрольна робота
Додавання і віднімання раціональних чисел
ІІ варіант
1 рівень
1.Виконати дії:
А) 3,8 + (-4,4);
Б) – – ;
В)- + (- );
2 рівень
2.Розв’язати рівняння: х + 17 =22;
3. обчислити: 8 + (-13) – (-11) + (-7) – 42;
3 рівень
4.Спростити вираз:
в – 4,5 + с – в + 2,3 – 7;
5.Знайти значення виразу:
+ (- ) – ( );
4 рівень
6. Розв’язати рівняння: 3 – 30 = -9.
Контрольна робота
Множення раціональних чисел
Iваріант
1 рівень
1. Виконати дії:
а) -3,4 7,7;
б)11 14: (-21 : 44);
в) -35 : 9 (-51 : 4);
2. Спростити вираз: -2,4х (-3у) 4,6;
2 рівень
3. Винести за дужки спільний множник:
4ав + 12ах – 24ау;
4. Розкрити дужки:
-(3,4а + 7,6в) + (4,6а – 3,7в);
3 рівень
5. Знайти значення виразу:
-4(5х + 4у) – (3у + 9х), якщо х = -4, у = 5;
4 рівень
Обчислити:
(-1,14 – 0,96) (-4,2) + 1,8 (-0,3).
Контрольна робота
Множення раціональних чисел
II варіант
1 рівень
1. Виконати дії:
а) -4,3 3,8;
б) 17 : 28 (- 4 : 51);
в) -61 : 8 (- 15 : 7)
2. Спростити вираз: -1,5а (-6в) 7,9;
2 рівень
3. Винести за дужки спільний множник:
5ау – 15ах + 45ав;
4. Розкрити дужки:
(4,1а – 4,9в) – (2,1в + 8,2а);
3 рівень
5. Знайти значення виразу:
-5(3х – 2у) + (5у – 8х), якщо х = -4, у = 5;
4 рівень
Обчислити:
(-2,28 – 0,98) (-2,6 + 1,4 (-0,2).
Контрольна робота
Властивості множення раціональних чисел
I варіант
1 рівень
1. Вибравши зручний порядок дій, обчислити:-5 49 4;
2. Розкрити дужки: -(8х + 2) + (8 – 19х);
3.Спростити вираз і назвати коефіцієнт: -6х (-4а) 3;
2 рівень
4. Спростити вираз: 2(х – 7у + 3z);
5. Винести за дужки спільний множник: 15ax – 25ay + 30a;
6. Звести подібні доданки:
– а – а + а – а + с;
3 рівень
7.Розв`язати рівняння: (3х – 0,6) (х + 0,2) = 0;
4 рівень
8.Спростивши знайти значення виразу:
0,6(4х – 18) – 0,4(5-7х), якщо х = 2 ;
Контрольна робота
Властивості множення раціональних чисел
IIваріант
1 рівень
- Вибравши зручний порядок дій, обчислити: -8 36 5;
- Розкрити дужки: -(16х + 6) + (7х – 8);
- Спростити вираз і назвати коефіцієнт: -5у (-6х) 2;
2 рівень
- Спростити вираз:
6(у – 5х + 8а);
- Винести за дужки спільний множник: 18ху – 36ах + 45х;
- Звести подібні доданки:
а + а + а а+с;
3 рівень
7. Розв`язати рівняння: (4х – 0,8) (0,7 + х) = 0;
4 рівень
8. Спростивши, знайти значення виразу:
0,8 (3х 14) 0,3(4 5х), якщо х = 3 .
Контрольна робота
Ділення раціональних чисел
І варіант
1 рівень
- Виконати ділення:
А) -2,4 6 (-0,6);
Б) : (- );
В) – 0,6 : ;
2 рівень
- Розв’язати рівняння:
А) – 4х = 32; Б) – х + = ;
3 рівень
- Знайти значення виразу:
( -2 + 3 ) : ( – – ), якщо а=- 3, в=2.
4 рівень
- Обчислити: ( 5,4· ( – 3 ) + 13,8 ) : 1 + ;
Контрольна робота
Ділення раціональних чисел
ІІ варіант
1 рівень
- Виконати ділення:
А) – 5,5 : 5;
Б) : ( );
В) – 4,125 : ;
2 рівень
- Розв’язати рівняння:
А) – 9х = 36;
Б) – х + = ;
3 рівень
- Знайти значення виразу:
( -2 – 3 ) : (- ), якщо а=5, в=-2;
4 рівень
- Обчислити: ( – 12,6 ·1 + 10,8 ) : 86 + ;
Контрольна робота
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Координатна площина
І варіант
1 рівень
1.Позначити на координатній площині точки:
А(4;-3); В(-5; 7); С(0; -4).
2.Через точку М, що лежить поза прямою а, побудувати пряму паралельну до прямої а.
3.Побудувати відрізки АВ і СД і знайти координати точки перетину цих відрізків, якщо А(1;2), В(3;-2); С(1;-2), Д(4;4).
2 рівень
4.У якій чверті лежить точка В(х;у), якщо х>0; у<0?
5.За таблицею побудувати графік зміни температури повітря протягом 12 годин:
t, год |
0 |
2 |
4 |
6 |
8 |
10 |
12 |
Т, °С |
-1 |
0 |
1 |
2 |
3 |
5 |
7 |
3 рівень
6.Довжина прямокутника на 4,2 см більша за ширину. Обчислити площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 21,2 см.
4 рівень
7.У першому ящику було в 5 разів більше мандаринів, ніж у другому. Після того як із першого ящика взяли 25 кг мандаринів, а до другого поклали ще 15 кг, в обох ящиках мандаринів стало порівну. Скільки кілограмів мандаринів було в кожному ящику спочатку?
Контрольна робота
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Координатна площина
2 варіант
1 рівень
1.Позначити на координатній площині точки:
А(-4;3); В(5; -7); С(4; 0).
2.Через точку М, що лежить поза прямою а, побудувати пряму перпендикулярну до прямої а.
3.Побудувати відрізки АВ і СД і знайти координати точки перетину цих відрізків, якщо А(-2;-3), В(1;-6); С(-2;-6), Д(4;-3).
2 рівень
4.У якій чверті лежить точка В(х;у), якщо х<0; у<0?
5.За таблицею побудувати графік зміни температури повітря протягом 12 годин:
t, год |
8 |
10 |
12 |
14 |
16 |
18 |
20 |
Т, °С |
3 |
5 |
7 |
6 |
4 |
3 |
0 |
3 рівень
6.Довжина прямокутника на 2,1 см більша за ширину. Обчислити площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 9,8 см.
4 рівень
7.На першій ділянці було в 3 рази більше саджанців, ніж на другій. Після того як з першої ділянки вивезли 30 саджанців, а на другій посадили ще 10, на обох ділянках саджанців стало порівну. Скільки саджанців було на кожній ділянці спочатку?
Підсумкова контрольна робота
І варіант
1 рівень
1.Обчислити:
А) · (- );
Б)- : (-2 );
2. Із 100 зерен зійшло 92. Який відсоток схожості насіння?
2 рівень
3. Розв’язати рівняння: 5х = -1,2;
4. Спростити вираз і знайти його значення:
3(2-с)-4(с+3), якщо с=- ;
3 рівень
5. Побудувати чотирикутник АВСД за координатами його вершин:
А(-2;-2), В(2;3), С(6;-4), Д(5;-6);
6. Розв’язати рівняння: 2(4-3х)-(6х-10)=2(4х+10);
4 рівень
7. Довести, що значення виразу не залежить від змінної х:
-0,8(х-4,5)- (-12 -1 );
Підсумкова контрольна робота
ІІ варіант
1 рівень
1.Обчислити:
А) – · (-1 );
Б) – : .
2. Із 100 зерен зійшло 95. Який відсоток схожості насіння?
2 рівень
3. Розв’язати рівняння: -4,3х = -86.
4. Спростити вираз і знайти його значення:
2(5-а)+6(а-9), якщо а=- .
3 рівень
5. Побудувати чотирикутник АВСД за координатами його вершин:
А(6;0), В(3;4), С(3;2), Д(-4;-2).
6. Розв’язати рівняння: (2х-6)-(6х-10)=2(4х+10).
4 рівень
7. Довести, що значення виразу не залежить від змінної х:
-1,5(х+0,4)- (1,5 -2 х).
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
- Математичні диктанти для 5-9 класів, Арутюнян Е. Б., Волович М. Б., Глазков Ю. А., Москва «Просвещение», 1991.
- Математика: Довідник, 6 клас, Корнес А. І., Бабенко С. П., « Ранок», 2006
- Науково-методичні журнали «Математика в школах України»
- Газети «Математика»