Інфосайт - універсальний інфоресурс


Design by Vitaliy Samilyk



Супер ігри

Можно отрицать почти любую абстракцию: право, красоту, истину, добро, дух, Бога. Можно отрицать серьезность. Игру – нельзя.

Иохан Хейзинга. Homo Ludens.
Кращі онайн ігри - обзор top 20 онлайн игр


Музика і музиканти

"Почему ритм и мелодия, будучи звуками, походят на этические свойства, а вкус нет, и даже краски и запахи? А потому что они суть движения, равно как и действия. Энергия же есть уже этическое и создает этические свойства [этос], а вкус и краски не создают ничего вроде этого." (с) Аристотель


Різні цікаві статті




Почитай у вільний час!

Posted by Vitaliy Samilyk ...Интересные фактиwww.bigmir.net font color="orange">Зажигаем свет хлопком | Усилитель низкой частоты

Рыбацкие хитрости< Заработать на своем сайте История клуба "Что? Где? Когда?" Все о ADSL и модемах -домашний интернет Дети индиго Лучшие книги по Паскалю «Shaiya: Желания богини» Уникальный автомобиль(электромобиль) Принцип работы электромобилей Переход на гибридные двигатели электромобиль своими руками Гибридные электромобили Схемы электромобилей Типы электродвигателей Тюнинг электромобилей Тюнинг электродвигателя Шаговые электродвигатели Шаговые синхронные двигатели
Экстримальная рыбалка (Discovery)


Электромобілі – істория розвитку

Все о электромобилях

Прототипи сучасних электромобилів почали конструювати ще до виготовлення двигуна внутрішнього згорання (ДВЗ) – основної частини сучасного автомобіля. Лише через декілька років після відкриття Майклом Фарадеєм в 1831 році явища электромагнитної індукції з'явилися электродвигуни, які придатні для використання в электромобілях. А один з перших электрорухомих транспортних засобів був стврений шотландцем Робертом Дэвідсоном в 1838 році в Англії.

В кінці XIX і почаитку XX століття електромобіль був одним із основних засобів пересування, що успішно конкурував спочатку з каретами (візками) на паровій тязі і далі з першими бензиновими автомобілями. Саме на электромобілі вперше в світі був подоланий барьєр швидкості 100 км/год. В 1899 році электромобіль La Jamais Contente у французькому місті Ашер (поблизу Парижа) досяг небаченої тоді швидкості – 105,882 км/год.

В ті часи кількість электромобілів в рази превищувала автопарк чадячих побратимів. Тільки в нью-йоркскому таксі в 1910-х роках працювало до 70 тис. электромобілів. Значне поширення мали грузові электромобілі і электроавтобуси (омнібусы). Розробкою электромобілів займалися такі відомі інженери і винахідники як Томас Эдісон, Нікола Тесла.

Потрібно сказати, що электромобіль на початку минулого століття ідеально вписувався в розмірене міське життя. Користувались ним, в основному, заможні і інтелігентні люди. Для них в той час швидкість и довжина пробігу були не так важливі, як простота управління, комфортність поїздки. А электромобіль був чистим, зручним і престижним транспортом – напротивагу пропахшим бензином і маслом, димних і шумних бензинових экіпажей, які були уділом энтузиастів типу автомеханіка Адама Козлевича із всім відомого фільму "Золоте теля" по безсмертному твору Ільфа І Петрова.

В Росії найбільших успіхів у конструюванні электротранспорта добився Іполит Володимирович Романов. Петербурзький винахідник спроектував дві моделі электромобілів (двухмісна і четирьохмісна коляски), а також 17-містний і 24-місний омнібуси. Передбачалось використовувати їх на перших омнібусних маршрутах Санкт-Петербурга. Але через бюрократичні препони і супротив власників візків на кінській тязі, организовати транспортні перевізки з використанням омнібусів Романова не вдалося.

Подальше удосконалення ДВЗ дозволило прибрати основні недоліки в надійності роботи і зручності експлуатациї автомобілів, а в подальшому досягти суттєвого комфорту для водія. З часом автомобілі з ДВЗ дешевшали і такі їх переваги як швидкість і дальність переміщення, а також наявність недорогого і досить зручного бензинового палива привели до поступового занепаду электромобілей.

Послідовники перших электромобілів залишились лише в сферах специфічного застосування, де недопустими є вихлопні гази і шум від ДВЗ. Хоча формально і не прийнято відносити до электромобілів электротранспорт, що використовувався в закритих складських терміналах, вокзалах, виставочних комплексах, зонах відпочинку і розваг. Помітним стало відродження інтересу до электромобілів в ХХ столітті, в 60-х роках через появу экологічних проблем, а в 70-і роки ще и через різкий приріст ціни на паливо в результаті энергетичної кризи.

Як працює электромобіль?

Загальний принцип конструювання електромобілів – використання электричного двигуна (одного або декількох) для перетворення электричної энергії в механічну.Існую два основних типаи электродвигунів. Одні працюють на змінному струмі , інші з використанням безпосередньо отриманого від акумуляторів постійного струму. Двигуни змінного струму порівняно з тими ,що використовують постійний, мають більш просту і надійну конструкцію, краще підходять для використання в электромобілях, не потребують додаткових перетворювачів для отримання змінного струму.

Обидва типи двигунів порівняно з ДВЗ мають набагато простішу, надійну, компактну і ремонтовигідну конструкцію. Не кажучи вже про більш високий коэфіцієнт корисної дії і мінімальне забруднення навколишньго середовища. В традиційних электромобілях для передачі на колеса обертального моменту використовується звичайна автомобільна конструкція. В перспективних проектах електромобилів застосовують більш специфічні системи. Одна із них з використанням т.н. мотор-колеса. При цьому колесо і электродвигун створюють єдину конструкцію, а индивідуальне управління колесами покращує керування, але має й деякі недоліки. Так, повишена маса такого колеса потребує більш надійних амортизаторів.

Основним джерелом енергії надалі є акумуляторні батареї.І хоча ці электрохімічні джерела струму за півтора століття претерпіли значних удосконалень, накопиченої в них электроэнергії для зростаючих потреб все рівно не вистачає. Наряду з подальшим удосконаленням конструкції акумуляторів, застосуванням у них нових матеріалів і технологій, потрібна розробка нових накопичувачів електроенергії і автономних перетворювачів палива в электричний струм.

Розглядаючи можливі альтернативи існуючим джерлам електроенергії неможливо не згадати про видатну особистість,що працював в США - легендарного ученого Ніколу Теслу.Саме ним на початку минулого століття були запропоновані прототипи всіх існуючих сегодні систем отримання і розприділення електроенергії. А деякі з демонстрованих ним розробок і сьогодні не мають серйозних пояснень ( публічних) і виглядають як щось казкове,легендарне. Ученого в свій час навіть звинувачували в чародійстві. Відомий такий факт такий факт, в 1931 р. Тесла демонстрував дивовижний электромобіль на основі звичайної автомашини, але з электромотором змінного струму замість бензинового двигуна. Газети того часу на всі сторони рознесли про дивовижний дослід ,що проходив в м. Буффало і фінансувавс мільйонером винахідником Джорджем Вестингхаусом. Ця машина розвивала швидкість до 150 км/год, і саме цікаве, не потребувала підзарядки! Джерелом струму служив невеликий блок з двома стержнями ,що виходили з нього. По деяким припущенням, геніальний учеий зміг настроїти свою систему электроживлення в резонанс з электромагнітним полем Землі.

В якості накопчувачів припускають використовувати удосконалені іоністори – конденсатори дуже великої ємності. Напротивагу акумуляторам, вони можуть заряджаться майже миттєво і не боятися надвисоких струмів, що виникають при розгоні. Але поки іонистори не мають достатньо високої ємності і можуть використовуватися лише для підживлення акумуляторів при розгоні. Топливні елементи дозволяють виробляти необхідну кількість електроенергії безпосередньо на борту автомобіля і в русі. Дерелами палива можуть служити водень і кисень. Єдиним недоліком вже існуючих топливних элементівдоки являються недостатня эфективність при серьезній ціні.

Пошук роботи для IT спеціалістів за кордоном




 image

Cайт в разаботке

Уважаемые посетители ! Мой сайт находится в стадии разработки.Ссылки выделеные черным еще не работают(на боковых элементах)

<< Previous Next >>
Eвробачення

on-line трансляции


фінал конкурсу
Погода на
курортах України

энциклопедія кімнатних рослин
Погода в Україні
археологія
Все про будівництво
Чайна церемонія
Все для автолюбителя
Як створити сайт ?
ключі до
касперського

відео рецепти
Переможець Євробачення
оформлення інтерьєру
саморобки
лікарські рослини
генератор карти сайта
Книги з методики
фізики

програми
для пк

Паскаль
Готові розв'язки Кращий форум по паскалю
розв'язник(Pascal)
розв'язник паскаль 2
Задачник-розв'язник
Курс лекцій
Turbo pascal

курс
паскаль( turbo pascal)
Лікувння травами,
народними засобами

Засіб проти алергії
Хвороби знаків зодіаку