Сценарій вечора-конкурса
Ведучий І: Привіт.
Ведучий ІІ: Привіт усім закоханим.
Ведучий І: Програму молодіжного вечора ми присвячуємо
вічній темі – кохання.
Ведучий ІІ: Для розмови про кохання у нас є кілька чудових
причин.
Ведучий І: По-перше, наша юність.
Ведучий ІІ: По-друге, день святого Валентина. Дехто з вас
може здивовано запитати: “А до чого тут святий Валентин”.
Ведучий І: Відповідь буде проста. Уже давно вся Європа, а
вслід за нею і Америка святкують 14 лютого. День Всіх закоханих або День
Святого Валентина.
Ведучий ІІ: Історія цього свята пов’язана з однією
романтичною історією.
Ведучий І: Якийсь хлопець Валентин був несправедливо
засуджений і посаджений в тюрму. За рішенням суду його повинні були стратити 14
лютого.
Ведучий ІІ: Але в нього закохалася дочка начальника тюрми.
Істота велична, добра і ніжна, яка, на жаль, була сліпа.
Ведучий І: Кохання зробило чудо – Валентин був помилуваний.
Пізніше його піднесли в ранг святих.
Ведучий ІІ: А всі закохані 14 лютого одержали своє свято.
Ведучий І: Сьогодні в цей прекрасний День кохання, Нехай
вам збудуться усі бажання! А ті, хто є самотні і одинокі, нехай візьмуть у нас
уроки.
Ведучий ІІ: не думайте, уроки наші не такі легкі їх
розуміють тільки спритні і миткі. В них мова теж є своєрідна, нова. Це Вам не
українська і не німецька мова.
Ведучий І: А втім – тут все потрібно фізика, ї хімія, і
біологія. А також: математика, історія, і навіть астрономія.
Ведучий ІІ: та ви не бійтеся – Задачі тут не є складні, вони
є всім доступні і прості. Ну що ж, тепер я впевнилась у Вас завзято, і першим
конкурсом ми всі розпочинаєм свято.
Ведучий І: Наш І-й конкурс називається “зрозумій мене без
слів”.
Хлопці за допомогою жестів, міміки, повинні
призначити дівчатам побачення в бібліотеці, в парку, в кафе.
(Беруть участь 2-3 пари).
Ведучий ІІ: Звичайно, що сьогодні є сердечне свято і ми Вам
приготовили серця. Не сумніваюсь – настрій Ваш уже піднято. Так і нехай такий
він буде з Вами без кінця.
(Вручення подарунків переможцям 1-го
конкурсу).
Ведучий І: А тепер скажіть мені будь-ласка, який фрукт
називають фруктом закоханих. (Яблуко).
І наш наступний конкурс пов'язаний саме з цим
фруктом. Він полягає в тому, що виграє та пара, яка швидко з'їсть яблуко.
(Беруть участь 3-4 пари).
Ведучий ІІ: Найкращим буде зараз подарунком. Коли кохання
Вас зігріє теплим поцілунком.
Та все ж таки від вас ми тихо затаїли. Що
приготовили – “найкращий” маленькі сувеніри.
(Вручення подарунків переможцям ІІ
конкурсу).
Ведучий І: наступний конкурс визначить вашу гідність. Його
назвали ми – “Самотність”. Хлопець і дівчина по черзі говорять один одному
ласкаві слова. Виграє той, хто скаже більше ніжних слів.
(Бере участь одна пара).
Ведучий ІІ: Кожна дівчина знає, що шлях до серця хлопця
лежить через шлунок. Тому ми пропонуємо дівчатам нагодувати хлопців, але з
закритими очима.
(Виграє та пара, яка найшвидше і найакуратніше нагодує хлопця. Беруть участь 3-4 пари).
Ведучий І: Сказати Вам я хочу по секрету, що подарунки
більш за все люблю на світі і навіть хтось дарив б мені усю планету. Не
відказалась б я нізащо на світі.
(Вручення подарунків переможцям IV конкурсу).
Ведучий ІІ: Сьогодні я про два серця сказати хочу. І хочу
містера і місіс Валентину привітати.
Ведучий І: У цьому конкурсі ми брали участь всі. І
Валентинів вибрати нам допомогли журі.
Ведучий ІІ:
Їх вибирала вся наша класна сім'я. Їх імена оголосити хочу зараз я:
1. Містер Валентин
________________________________
2. Місіс Валентина
_________________________________
(Вручення стрічок з написами Містер Валентин, Місіс Валентина).
Ведучий І: А на останок хотіла б побажати кожному з вас:
Кохай, люби, поки не пізно!
Любов'ю дихає весь світ!
Кохай! Люби! Та тільки вірно!
Це є любові заповіт.
Ведучий ІІ: На цьому наша святкова програма завершена.
Ведучий І: З святом Вас, з днем Святого Валентина!