ѕрактичн≥ роботи
«м≥ст
навчального матер≥алу |
Ќавчальн≥
дос¤гненн¤ учн≥в |
“ема 2 (4
години) 1. —кладанн¤ тлумачного
словника архањзм≥в ≥ ≥сторизм≥в (1 год.). 2. —кладанн¤ терм≥нолог≥чного
словника (1 год.). 3. «ахист презентац≥йних проект≥в (2 год.). |
- переконливо ≥ толерантно висловлюють власн≥ судженн¤; - працюють з першоджерелами; - складають терм≥нолог≥чн≥, тлумачн≥ словники; - анал≥зують ≥сторичн≥ процеси формуванн¤ украњнськоњ народност≥; |
“ема 3 (7 годин) 1. —кладанн¤ тлумачного
словника архањзм≥в ≥ ≥сторизм≥в (1 год.) 2. –обота з
дов≥дниками. —творенн¤ власних
проект≥в (2 год.) 3. √рупова робота. ¬иготовленн¤
альбом≥в герб≥в ≥з описом населених
пункт≥в (1 год.) 4. —кладанн¤ тематичних
словник≥в «Ќац≥ональна њжа»,
«Ќац≥ональний од¤г» (за творами
класик≥в украњнськоњ л≥тератури (2 год.) 5. ѕаспортизац≥¤ записаного матер≥алу з уст
старожил≥в м≥ста ≥ навколишн≥х
с≥л (1 год.) |
- вид≥л¤ють найнеобх≥дн≥шу ≥нформац≥ю, користуючись дов≥дковими
в≥домост¤ми, словниками; - створюють власн≥ проекти; - виготовл¤ють альбоми герб≥в ≥з описом населених
пункт≥в; - складають тематичн≥
тлумачн≥ словники; - узагальнюють ≥ систематизують результати пошуковоњ роботи; |
“ема 4 (6 годин) 1. Ќаписати творч≥
роботи (тв≥р – казка, тв≥р – есе) (1 год.) 2. —класти пов≥домленн¤ «÷ерковн≥
братства», «“радиц≥йн≥
громадськ≥ сп≥льност≥» (1 год.) 3. —творенн¤ анотац≥њ
на зб≥рку фольклорних матер≥ал≥в
(1 год.) 4. —кладанн¤ родов≥дного
дерева (1 год.) 5. ƒобрати л≥тературн≥
твори, в ¤ких згадано
народн≥ обр¤ди, звичањ, прикмети,
народну медицину (1 год.) 6. “ворчий зв≥т «√ромадський побут
≥ звичаЇв≥сть» (1 год.) |
- самост≥йно характеризують духовну
культуру украњнц≥в; - робл¤ть висновки, обірунтовують
власн≥ судженн¤; - анал≥зують художн≥ твори; - створюють анотац≥њ до
зб≥рки фольклорних матер≥ал≥в; - вид≥л¤ють
найнеобх≥дн≥шу ≥нформац≥ю; - створюють власн≥ допов≥д≥,
пов≥домленн¤ на дану
тематику; - складають родов≥дне дерево; - навод¤ть приклади л≥тературних твор≥в, в
¤ких згадуютьс¤ народн≥ обр¤ди, прикмети, звичањ, народна медицина; - переконливо ≥
толерантно висловлюють власн≥ судженн¤; |
“ема 5 (6 годин) 1. —амост≥йна робота
з дов≥дниками. —кладанн¤ схем, таблиць (1 год.) 2. «а допомогою фотограф≥й
≥ спогад≥в л≥тн≥х
людей занотувати елементи
обр¤довост≥ у р≥дн≥й м≥сцевост≥. ѕаспортизац≥¤ записаного матер≥алу (1 год.) 3. —творенн¤ альбому
«—в¤тки» (1 год.) 4. —творенн¤ анотац≥њ на
зб≥рку фольклорних матер≥ал≥в (1 год.) 5. «ахист науково-пошуковоњ роботи (2 год.) |
- вид≥л¤ють необх≥дну
≥нформац≥ю, користуючись
словниками, дов≥дниками; - складають опорн≥ схеми,
таблиц≥; - узагальнюють ≥ систематизують результати пошуковоњ роботи; - створюють альбоми; - анал≥зують твори усноњ народноњ творчост≥; - створюють анотац≥њ; - переконливо ≥ толерантно висловлюють власн≥ судженн¤; - характеризують духовну культуру украњнського народу; |
“ема 6 (4
години) 1. ѕов≥домленн¤ на
тематику. —кладанн¤ тезового конспекту пов≥домлень ( 1год.) 2. —кладанн¤ в≥кторини, кросворд≥в на тему « ультура украњнц≥в
за межами ”крањни» (1 год.) 3. “еатрал≥зована д≥¤: «”¤вна зустр≥ч з
народознавц¤ми ”крањни» (2 год.) |
- вид≥л¤ють найнеобх≥дн≥шу ≥нформац≥ю, користуючись дов≥дниками, словниками; - складають тезов≥ конспекти,
пов≥домленн¤; - узагальнюють та систематизують в≥домост≥ з
даноњ тематики; - осмислюють, анал≥зують
творч≥ доробки в≥домих досл≥дник≥в – народознавц≥в. |