ѕрактичн≥  роботи


«м≥ст   навчального  матер≥алу

Ќавчальн≥  дос¤гненн¤ учн≥в

“ема 2  (4 години)

1. —кладанн¤ тлумачного словника архањзм≥в ≥ ≥сторизм≥в

(1 год.).

2. —кладанн¤ терм≥нолог≥чного словника (1 год.).

3. «ахист  презентац≥йних  проект≥в (2 год.).

- переконливо ≥ толерантно висловлюють власн≥ судженн¤;

- працюють з першоджерелами;

- складають терм≥нолог≥чн≥, тлумачн≥  словники;

- анал≥зують  ≥сторичн≥  процеси формуванн¤ украњнськоњ народност≥;

“ема 3  (7 годин)

1. —кладанн¤ тлумачного словника    архањзм≥в ≥   ≥сторизм≥в      (1 год.)

2. –обота  з  дов≥дниками. —творенн¤ власних  проект≥в

(2 год.)

3. √рупова робота. ¬иготовленн¤ альбом≥в герб≥в ≥з описом  населених пункт≥в (1 год.)

4. —кладанн¤ тематичних словник≥в «Ќац≥ональна  њжа», «Ќац≥ональний  од¤г» (за  творами  класик≥в  украњнськоњ  л≥тератури (2 год.)

5. ѕаспортизац≥¤  записаного матер≥алу з  уст  старожил≥в м≥ста ≥ навколишн≥х  с≥л (1 год.)

 

- вид≥л¤ють  найнеобх≥дн≥шу  ≥нформац≥ю, користуючись дов≥дковими в≥домост¤ми, словниками;

- створюють  власн≥  проекти;

- виготовл¤ють  альбоми  герб≥в ≥з описом  населених  пункт≥в;

- складають  тематичн≥ тлумачн≥  словники;

- узагальнюють   систематизують результати  пошуковоњ роботи;

“ема 4  (6 годин)

1. Ќаписати  творч≥  роботи (тв≥р – казка, тв≥р – есе) (1 год.)

2. —класти  пов≥домленн¤  «÷ерковн≥  братства», «“радиц≥йн≥  громадськ≥  сп≥льност≥» (1 год.)

3. —творенн¤  анотац≥њ  на  зб≥рку  фольклорних   матер≥ал≥в  (1 год.)

4. —кладанн¤  родов≥дного  дерева (1 год.)

5. ƒобрати  л≥тературн≥  твори, в  ¤ких  згадано  народн≥  обр¤ди, звичањ, прикмети, народну  медицину (1 год.)

6. “ворчий  зв≥т «√ромадський  побут    звичаЇв≥сть» (1 год.)

- самост≥йно  характеризують  духовну  культуру  украњнц≥в;

- робл¤ть висновки,  обірунтовують  власн≥  судженн¤;

- анал≥зують  художн≥  твори;

- створюють  анотац≥њ  до  зб≥рки  фольклорних матер≥ал≥в;

- вид≥л¤ють  найнеобх≥дн≥шу  ≥нформац≥ю;

- створюють власн≥  допов≥д≥, пов≥домленн¤  на  дану  тематику;

- складають  родов≥дне  дерево;

- навод¤ть приклади  л≥тературних  твор≥в, в  ¤ких  згадуютьс¤ народн≥  обр¤ди, прикмети, звичањ, народна медицина;

- переконливо     толерантно  висловлюють  власн≥  судженн¤;

“ема 5  (6 годин)

1. —амост≥йна  робота  з  дов≥дниками. —кладанн¤  схем, таблиць (1 год.)

2. «а допомогою  фотограф≥й    спогад≥в  л≥тн≥х  людей  занотувати  елементи   обр¤довост≥ у  р≥дн≥й  м≥сцевост≥. ѕаспортизац≥¤   записаного матер≥алу (1 год.)

3. —творенн¤  альбому  «—в¤тки» (1 год.)

4. —творенн¤  анотац≥њ на  зб≥рку  фольклорних  матер≥ал≥в (1 год.)

5. «ахист  науково-пошуковоњ  роботи (2 год.)

- вид≥л¤ють необх≥дну  ≥нформац≥ю, користуючись  словниками, дов≥дниками;

- складають опорн≥  схеми, таблиц≥;

- узагальнюють    систематизують  результати пошуковоњ  роботи;

- створюють  альбоми;

- анал≥зують  твори  усноњ народноњ  творчост≥;

- створюють  анотац≥њ;

- переконливо  ≥ толерантно висловлюють  власн≥  судженн¤;

- характеризують духовну культуру украњнського народу;

“ема 6  (4 години)

1. ѕов≥домленн¤  на  тематику. —кладанн¤  тезового   конспекту пов≥домлень ( 1год.)

2. —кладанн¤ в≥кторини,  кросворд≥в на  тему « ультура  украњнц≥в  за  межами  ”крањни»

(1 год.)

3. “еатрал≥зована  д≥¤: «”¤вна зустр≥ч  з  народознавц¤ми ”крањни» (2 год.)

 

- вид≥л¤ють  найнеобх≥дн≥шу  ≥нформац≥ю, користуючись  дов≥дниками, словниками;

- складають тезов≥ конспекти,  пов≥домленн¤;

- узагальнюють  та  систематизують в≥домост≥  з  даноњ  тематики;

- осмислюють, анал≥зують творч≥ доробки в≥домих досл≥дник≥в – народознавц≥в.


Сайт создан в системе uCoz