ѕќя—Ќё¬јЋ№Ќј «јѕ»— ј
—учасний пер≥од
розвитку сусп≥льства в
наш≥й незалежн≥й держав≥ в≥дкриваЇ
широк≥ можливост≥ дл¤
оновленн¤ зм≥сту осв≥ти
на основ≥ народност≥
школи, що даЇ
змогу формувати духовно
багат≥ покол≥нн¤ людей.
—ьогодн≥ все
б≥льше усв≥домлюЇмо, що
без нац≥ональноњ школи
неможливо виховати патр≥ота
незалежноњ держави, пам’¤таЇмо,
що украњнська нац≥ональна
школа – це такий навчальний
заклад, у ¤кому
головним вихователем Ї
р≥дне слово, нац≥ональна
культура. Ўукаючи нових шл¤х≥в
вихованн¤, сьогодн≥ ми звертаЇмос¤ до духовних
традиц≥й р≥дного народу.
јктуальн≥сть даного
курсу пол¤гаЇ в тому, що
народознавство набуваЇ важливого
значенн¤ у справ≥
пошуку шл¤х≥в задоволенн¤ соц≥ально-культурних запит≥в
людей, бо наш≥
часи позначен≥ небувалим
зростанн¤м ≥нтересу до проблем
в≥тчизн¤ноњ ≥стор≥њ, виток≥в
нац≥ональноњ культури, до
неперес≥чних дос¤гнень минулого.
ћета курсу - п≥дготувати
молоде покол≥нн¤ до житт¤
в умовах нац≥онального
в≥дродженн¤, сформувати в ньому
нову моральну св≥дом≥сть, шанобливе ставленн¤
до соц≥ально-культурного досв≥ду
украњнського народу,
здобутого ним у
процес≥ ≥сторичного
розвитку, його духовних
та матер≥альних ц≥нностей
≥ особливостей культури
р≥дного краю.
≈фективн≥сть формуванн¤
творчоњ нац≥онально св≥домоњ
особистост≥ безперечно п≥двищуЇтьс¤, ¤кщо
забезпечуЇтьс¤ використанн¤ педагог≥ки
народознавства, що
передбачаЇ сп≥вроб≥тництво, сп≥в
д≥¤льн≥сть, сп≥втворч≥сть.