Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
(поглиблене вивчення)
(140 год. на рік:
4 год. на тиждень)
за програмою, рекомендованою МОНУ: |
|
,,Погоджено”
,,Затверджено” ____________2010 р.
____________ 2010 р. _________ (___________) ______(___________)
І семестр
№ п/п |
Зміст
програмового матеріалу |
К-ть год |
Дата пров. |
|
Вступ |
|
|
1. |
Розвиток української мови. |
1 |
|
2. |
РЗМ № 1. Повторення вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. |
1 |
|
3. |
Повторення вивченого у 8
класі. Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення. |
1 |
|
4. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
5. |
РЗМ № 2. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання,
читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне,
вивчальне, критичне. |
1 |
|
|
Пряма і непряма мова. Діалог |
|
|
6. |
Способи
передачі чужого мовлення. Пряма мова. Культура мовлення. Інтонація
речень з прямою мовою. |
1 |
|
7. |
РЗМ № 3. Різновиди
читання: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Вивчальне читання (практично). |
1 |
|
8. |
Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
9. |
Розділові знаки при прямій мові. Тренувальні вправи. |
1 |
|
10. |
Поняття про невласне
пряму мову. Заміна прямої мови
непрямою, а непрямої – авторською. |
1 |
|
11. |
Синоніміка різних
способів передачі прямої мови. |
1 |
|
12. |
РЗМ № 4. Навчальне
читання мовчки тексту художнього стилю. Ознайомлювальне читання. Складання
плану прочитаного. |
1 |
|
13. |
Цитата. Особливості
й способи цитування. Розділові знаки при цитаті. |
1 |
|
14. |
Діалог.
Інтонація речень з діалогом. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
15. |
РЗМ № 5. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації (неофіційна
розмова). |
1 |
|
16. |
Пряма й непряма
мова. Діалог. Тренувальні вправи. |
1 |
|
17. |
Контрольна
робота за темою ,,Пряма і
непряма мова. Діалог”. |
1 |
|
18. |
РЗМ № 6. Текст, його основні ознаки. Стилі й типи
мовлення. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складне речення і його ознаки |
|
|
19. |
Складні речення без сполучників, з сурядним та підрядним зв’язком. Засоби
зв’язку частин складного речення: сполучники, сполучні слова, інтонація,
порядок речень, співвідносність форм дієслів-присудків. |
1 |
|
20. |
РЗМ № 7. Тези прочитаного художнього твору |
1 |
|
21. |
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі
сполучниками. Смислові зв’язки між частинами
складносурядного речення. |
1 |
|
22. |
Розділові знаки між частинами
складного речення . |
1 |
|
23. |
РЗМ № 8. Тези прочитаної публіцистичної статті. |
1 |
|
24. |
Складне речення і його ознаки. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Використання складних речень у
текстах різних стилів. |
1 |
|
25. |
Контрольна
робота за темою ,, Складне речення і його ознаки ”. |
1 |
|
26. |
РЗМ № 9. Начальне аудіювання тексту наукового стилю (вивчальне). Складання тез
прочитаного. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складносурядне
речення |
|
|
27. |
Складносурядне речення, його будова. Засоби вираження синтаксичних і
змістових відношень між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
28. |
РЗМ № 10. Діалог-обговорення запропонованої теми. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Діалог |
|
|
29. |
Складносурядне речення з єднальними сполучниками. Змістові відношення між
частинам складносурядного речення. Культура мовлення. Інтонація складносурядних речень. |
1 |
|
30. |
РЗМ № 11. Усний переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом. |
1 |
|
31. |
Складносурядне речення з протиставними сполучниками. |
1 |
|
32. |
Складносурядне речення з розділовими сполучниками. |
1 |
|
33. |
Складносурядне речення з різними
сполучниками сурядності. Тренувальні вправи. |
1 |
|
34-35. |
РЗМ № 12-13. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (письмово). |
2 |
|
36. |
Синонімічність і антонімічність сполучників сурядності. |
1 |
|
37. |
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та
сполучниками. |
1 |
|
38. |
Розділові знаки між частинами
складносурядного речення. |
1 |
|
39. |
РЗМ № 14. Контроль читання мовчки. Робота над помилками, допущеними
в переказах. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати:
Читання мовчки |
|
|
40. |
Розділові знаки між частинами
складносурядного речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
41. |
Складносурядне речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
42. |
Контрольна робота за темою „ Складносурядне речення ”. |
1 |
|
43. |
РЗМ № 15. Складання діалогу офіційної телефонної
розмови. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|
|
44. |
Складнопідрядне речення з одним підрядним, його будова. Головне й підрядне речення. Місце
головного й підрядного в складнопідрядному реченні. |
1 |
|
45. |
РЗМ № 16. Усний твір-роздум на морально-етичну тему. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Усний
твір |
|
|
46. |
Роль
сполучників підрядності й сполучних слів у складнопідрядному реченні, їх синонімічність
та омонімічність. Культура мовлення. Інтонація складносурядного речення. |
1 |
|
47. |
Розділові знаки між частинами
складнопідрядного речення. |
1 |
|
48-49. |
РЗМ № 17-18. Доповідь на основі двох-трьох джерел на
суспільну тему в публіцистичному стилі за складним планом. |
2 |
|
50. |
Вказівні слова в головному реченні. |
1 |
|
51. |
Сполучники підрядності й сполучні слова. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Розрізнення сполучників підрядності й
сполучних слів. |
1 |
|
52-53. |
РЗМ № 19-20. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в
публіцистичному стилі. |
2 |
|
54. |
Основні типи підрядних речень. |
1 |
|
55. |
РЗМ № 21. Контроль аудіювання. Робота над помилками,
допущеними в творах на суспільну тему. |
1 |
|
|
Запис у
журналі без дати: Аудіювання |
|
|
56. |
Означальні підрядні
речення, їх структура. Сполучники
й сполучні слова в реченнях з означальними підрядними. Культура мовлення. Заміна означальних підрядних речень
дієприкметниковим зворотом і навпаки. |
1 |
|
57. |
Займенниково-означальне
речення. |
1 |
|
58. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
59. |
З’ясувальне
підрядне речення. Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях з
підрядними з’ясувальними. Співвідношення членів речення з підрядними
з’ясувальними. |
1 |
|
60. |
РЗМ № 22. Виразне читання вголос текстів різних стилів
та жанрів мовлення. Вимоги до читання вголос (практично) |
1 |
|
61. |
Синоніміка сполучникових складних,
складнопідрядних і простих речень з відокремленими членами. |
1 |
|
62. |
Складнопідрядне
речення, його будова. Означальні й з’ясувальні підрядні речення. Тренувальні
вправи. |
1 |
|
63. |
Контрольна робота за темою „ Складнопідрядне речення з підрядними
означальними й з’ясувальними ”. |
1 |
|
64. |
РЗМ № 23. Конспектування як різновид стислого
переказу почутого. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
Контроль за виконанням програми
за І семестр (9 клас)
Форми контролю |
К-сть годин за програмою |
Відмітка про виконання (№ уроку, дата
проведення) |
|
Перевірка мовної теми |
4 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
|
|
твір |
1 |
|
|
Правопис: диктант |
2 |
|
|
Аудіювання |
1 |
|
|
Читання: мовчки |
1 |
|
|
Говоріння: усний
твір читання
вголос |
1 1 |
|
|
,,Погоджено”
,,Затверджено”
____________201_ р.
____________ 201_ р.
_________ (___________)
______(___________)
ІІ семестр
№ уроку |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата пров. |
65. |
Обставинні підрядні речення, їх різновиди. Складнопідрядні речення з
підрядними способу дії, міри і ступеня. Підрядні порівняльні. |
1 |
|
66. |
РЗМ № 24. Усний переказ тексту
наукового стилю. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати :
Усний переказ |
|
|
67. |
Підрядні речення місця і часу. Сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях місця й часу. |
1 |
|
68. |
Підрядні речення мети і причини. Сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях мети і причини.
|
1 |
|
69. |
РЗМ № 25. Читання мовчки тексту
наукового стилю. Переглядове читання (практично). |
1 |
|
70. |
Підрядні речення умови. Сполучники в складнопідрядних реченнях умови. |
1 |
|
71-72. |
РЗМ № 26-27. Письмовий вибірковий
переказ тексту наукового стилю. |
1 |
|
73. |
Підрядні допустові й наслідкові
речення. Сполучники й сполучні слова в складнопідрядних допустових і
наслідкових реченнях. |
1 |
|
74. |
Підрядні обставинні речення. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Синонімічність обставинних речень і
дієприслівникового звороту. Заміна дієприслівникового звороту підрядним
обставинним реченням і навпаки. |
1 |
|
75. |
РЗМ № 28. Контроль
читання мовчки. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати:
Читання мовчки |
|
|
76. |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними, їх інтонування. Розділові
знаки у таких реченнях. Однорідна й
неоднорідна супідрядність. |
1 |
|
77. |
Послідовна підрядність. |
1 |
|
78. |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Усунення помилок у будові складних
речень з одним і кількома підрядними. |
1 |
|
79. |
Складнопідрядні речення, їх типи. Тренувальні вправи. |
1 |
|
80. |
Контрольна робота за темою „ Складнопідрядне речення ”. |
1 |
|
81. |
РЗМ № 29. Діалогічне мовлення. Розігрування
ситуації. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати
: Тематична |
|
|
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
82. |
Безсполучникове складне речення.
Смислові відношення і засоби зв’язку між частинами безсполучникового
складного речення. Культура мовлення. Правильне й доречне використання
безсполучникових простих речень у зв’язному мовленні. |
1 |
|
83. |
РЗМ № 30. Виразне читання вголос текстів різного
жанру. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати :
Читання вголос |
|
|
84. |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
85. |
РЗМ № 31. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю. |
1 |
|
86. |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
87. |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи. |
1 |
|
88-89. |
РЗМ № 32-33. Контрольний вибірковий переказ тексту художнього стилю. |
2 |
|
90. |
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
91. |
Безсполучникові складні речення, синонімічні до сполучникових
складносурядних і до сполучникових
складнопідрядних речень. |
1 |
|
92. |
РЗМ № 34. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
93. |
Безсполучникове складне речення, розділові знаки в ньому. Тренувальні
вправи. |
1 |
|
94. |
Контрольна робота за темою ,, Безсполучникове складне речення ”. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складне багатокомпонентне
речення з різними видами
сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|
|
95. |
Складні речення з різними видами зв’язку (сполучниковим і
безсполучниковим). |
1 |
|
96. |
Складне речення з сурядним і
підрядним зв’язком, розділові знаки у ньому. |
1 |
|
97. |
РЗМ 35. Аудіювання тексту наукового стилю
(критичне). Оцінка прочитаного. |
1 |
|
98. |
Складне речення з сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у ньому. |
1 |
|
99-100. |
РЗМ № 36-37. Доповідь на суспільну тему в
публіцистичному стилі на основі двох-трьох джерел . |
2 |
|
101. |
Складне речення з сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у ньому. Тренувальні вправи. |
1 |
|
102. |
Використання складних речень з рідними видами зв’язку в мовленні.
Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими. |
1 |
|
103-104. |
РЗМ № 38-39. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі. |
2 |
|
105. |
Період, основні його ознаки, структурні типи. Особливості інтонації та
розділові знаки між частинами періоду. |
1 |
|
106. |
Складне
синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. |
1 |
|
107. |
ССЦ і абзац. Види і засоби міжфразного зв’язку. |
1 |
|
108. |
РЗМ № 40. Контроль
аудіювання. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
|
Запис у
журналі без дати: Аудіювання |
|
|
109. |
Актуальне членування речень у висловлюванні: відоме і нове. |
1 |
|
110-111. |
Складне багатокомпонентне речення з різними видами зв’язку. Тренувальні
вправи. |
2 |
|
112. |
Контрольна робота за темою ,,Складне багатокомпонентне речення з різними видами сполучникового і
безсполучникового зв’язку ”. |
1 |
|
|
Лінгвістика тексту |
|
|
113. |
Лінгвістика
тексту. Актуальне членування: дане і нове. |
1 |
|
114. |
Структура тексту. Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. Культура мовлення. Розподіл тексту на мікротеми.
Співвідношення ССЦ з абзацом. |
1 |
|
115. |
Розділові знаки у простому неускладненому й ускладненому реченні
(повторення). |
1 |
|
116. |
Розділові знаки у складному реченні (повторення). Культура мовлення. Синоніміка складних синтаксичних
конструкцій з простими. |
1 |
|
117. |
РЗМ № 41. Виразне читання тексту публіцистичного стилю. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого
у 5-9 класах |
|
|
118. |
Звуки мови і
знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків. |
1 |
|
119. |
Типи орфограм. Основні орфограми у префіксах. |
1 |
|
120. |
Основні орфограми у суфіксах. Букви н, нн у різних частинах мови. |
1 |
|
121-122. |
РЗМ № 42-43. Жанри мовлення. Особливості побудови
оповідання. Написання оповідання на
самостійно вибрану тему. |
2 |
|
123. |
Уживання м’якого знака, апострофа. |
1 |
|
124. |
Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і
використанням. Культура мовлення. Точність, багатство і різноманітність
мовлення. |
1 |
|
125. |
РЗМ № 44. Робота над помилками, допущеними в
оповіданнях. |
1 |
|
126. |
Значущі частини слова. Основні способи словотвору. |
1 |
|
127. |
Частини мови. Рід, число іменників. Правопис відмінкових закінчень
іменників і прикметників. Культура мовлення. Морфологічна правильність мовлення. |
1 |
|
128. |
Правопис числівників і займенників. |
1 |
|
129. |
Дієслово і його особливі форми (дієприкметники і дієприслівники).ю
Правопис особових закінчень дієслова. |
1 |
|
130. |
Правопис прислівників. |
1 |
|
131. |
Правопис складних слів. |
1 |
|
132. |
Правопис службових частин мови. |
1 |
|
133. |
Не з різними частинами мови. |
1 |
|
134. |
Найважливіші відомості з орфографії та правопису. Тренувальні вправи. |
1 |
|
135. |
Контрольна робота за темою ,,Найважливіші відомості з орфографії й правопису
”. |
1 |
|
136. |
Словосполучення. Речення і його граматична основа. |
1 |
|
137. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
138. |
РЗМ № 45. Ділові папери. Протокол. |
1 |
|
139 |
РЗМ № 46. Ділові папери. Автобіографія. |
1 |
|
140. |
Підсумковий урок-мовна гра. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
Контроль за виконанням програми
за ІІ семестр (9 клас)
Форми контролю |
К-сть годин за програмою |
Відмітка про виконання (№ уроку, дата проведення) |
|
Перевірка мовної теми |
4 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
|
|
твір |
1 |
|
|
Правопис: диктант |
1 |
|
|
Аудіювання |
1 |
|
|
Читання: мовчки |
1 |
|
|
Говоріння: усний
переказ читання
вголос |
1 1 |
|
|
Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
(поглиблене вивчення)
(140 год. на рік:
4 год. на тиждень)
за програмою, рекомендованою МОНУ: |
|
,,Погоджено”
,,Затверджено” ____________2010 р.
____________ 2010 р. _________ (___________) ______(___________)
І семестр
№ п/п |
Зміст
програмового матеріалу |
К-ть год |
Дата пров. |
|
Вступ |
|
|
1. |
Розвиток української мови. |
1 |
|
2. |
РЗМ № 1. Повторення вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. |
1 |
|
3. |
Повторення вивченого у 8
класі. Синтаксис простого речення. Просте неускладнене й ускладнене речення. |
1 |
|
4. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
5. |
РЗМ № 2. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання,
читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне,
вивчальне, критичне. |
1 |
|
|
Пряма і непряма мова. Діалог |
|
|
6. |
Способи
передачі чужого мовлення. Пряма мова. Культура мовлення. Інтонація
речень з прямою мовою. |
1 |
|
7. |
РЗМ № 3. Різновиди
читання: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Вивчальне читання (практично). |
1 |
|
8. |
Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
9. |
Розділові знаки при прямій мові. Тренувальні вправи. |
1 |
|
10. |
Поняття про невласне
пряму мову. Заміна прямої мови
непрямою, а непрямої – авторською. |
1 |
|
11. |
Синоніміка різних
способів передачі прямої мови. |
1 |
|
12. |
РЗМ № 4. Навчальне
читання мовчки тексту художнього стилю. Ознайомлювальне читання. Складання
плану прочитаного. |
1 |
|
13. |
Цитата. Особливості
й способи цитування. Розділові знаки при цитаті. |
1 |
|
14. |
Діалог.
Інтонація речень з діалогом. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
15. |
РЗМ № 5. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації (неофіційна
розмова). |
1 |
|
16. |
Пряма й непряма
мова. Діалог. Тренувальні вправи. |
1 |
|
17. |
Контрольна
робота за темою ,,Пряма і
непряма мова. Діалог”. |
1 |
|
18. |
РЗМ № 6. Текст, його основні ознаки. Стилі й типи
мовлення. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складне речення і його ознаки |
|
|
19. |
Складні речення без сполучників, з сурядним та підрядним зв’язком. Засоби
зв’язку частин складного речення: сполучники, сполучні слова, інтонація,
порядок речень, співвідносність форм дієслів-присудків. |
1 |
|
20. |
РЗМ № 7. Тези прочитаного художнього твору |
1 |
|
21. |
Типи складних речень. Сурядність і підрядність у складному реченні зі
сполучниками. Смислові зв’язки між частинами
складносурядного речення. |
1 |
|
22. |
Розділові знаки між частинами
складного речення . |
1 |
|
23. |
РЗМ № 8. Тези прочитаної публіцистичної статті. |
1 |
|
24. |
Складне речення і його ознаки. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Використання складних речень у
текстах різних стилів. |
1 |
|
25. |
Контрольна
робота за темою ,, Складне речення і його ознаки ”. |
1 |
|
26. |
РЗМ № 9. Начальне аудіювання тексту наукового стилю (вивчальне). Складання тез
прочитаного. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складносурядне
речення |
|
|
27. |
Складносурядне речення, його будова. Засоби вираження синтаксичних і
змістових відношень між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
28. |
РЗМ № 10. Діалог-обговорення запропонованої теми. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Діалог |
|
|
29. |
Складносурядне речення з єднальними сполучниками. Змістові відношення між
частинам складносурядного речення. Культура мовлення. Інтонація складносурядних речень. |
1 |
|
30. |
РЗМ № 11. Усний переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом. |
1 |
|
31. |
Складносурядне речення з протиставними сполучниками. |
1 |
|
32. |
Складносурядне речення з розділовими сполучниками. |
1 |
|
33. |
Складносурядне речення з різними
сполучниками сурядності. Тренувальні вправи. |
1 |
|
34-35. |
РЗМ № 12-13. Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (письмово). |
2 |
|
36. |
Синонімічність і антонімічність сполучників сурядності. |
1 |
|
37. |
Розрізнення складносурядних речень і простих з однорідними членами та
сполучниками. |
1 |
|
38. |
Розділові знаки між частинами
складносурядного речення. |
1 |
|
39. |
РЗМ № 14. Контроль читання мовчки. Робота над помилками, допущеними
в переказах. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати:
Читання мовчки |
|
|
40. |
Розділові знаки між частинами
складносурядного речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
41. |
Складносурядне речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
42. |
Контрольна робота за темою „ Складносурядне речення ”. |
1 |
|
43. |
РЗМ № 15. Складання діалогу офіційної телефонної
розмови. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|
|
44. |
Складнопідрядне речення з одним підрядним, його будова. Головне й підрядне речення. Місце
головного й підрядного в складнопідрядному реченні. |
1 |
|
45. |
РЗМ № 16. Усний твір-роздум на морально-етичну тему. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати: Усний
твір |
|
|
46. |
Роль
сполучників підрядності й сполучних слів у складнопідрядному реченні, їх синонімічність
та омонімічність. Культура мовлення. Інтонація складносурядного речення. |
1 |
|
47. |
Розділові знаки між частинами
складнопідрядного речення. |
1 |
|
48-49. |
РЗМ № 17-18. Доповідь на основі двох-трьох джерел на
суспільну тему в публіцистичному стилі за складним планом. |
2 |
|
50. |
Вказівні слова в головному реченні. |
1 |
|
51. |
Сполучники підрядності й сполучні слова. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Розрізнення сполучників підрядності й
сполучних слів. |
1 |
|
52-53. |
РЗМ № 19-20. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в
публіцистичному стилі. |
2 |
|
54. |
Основні типи підрядних речень. |
1 |
|
55. |
РЗМ № 21. Контроль аудіювання. Робота над помилками,
допущеними в творах на суспільну тему. |
1 |
|
|
Запис у
журналі без дати: Аудіювання |
|
|
56. |
Означальні підрядні
речення, їх структура. Сполучники
й сполучні слова в реченнях з означальними підрядними. Культура мовлення. Заміна означальних підрядних речень
дієприкметниковим зворотом і навпаки. |
1 |
|
57. |
Займенниково-означальне
речення. |
1 |
|
58. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
59. |
З’ясувальне
підрядне речення. Сполучники і сполучні слова в складнопідрядних реченнях з
підрядними з’ясувальними. Співвідношення членів речення з підрядними
з’ясувальними. |
1 |
|
60. |
РЗМ № 22. Виразне читання вголос текстів різних стилів
та жанрів мовлення. Вимоги до читання вголос (практично) |
1 |
|
61. |
Синоніміка сполучникових складних,
складнопідрядних і простих речень з відокремленими членами. |
1 |
|
62. |
Складнопідрядне
речення, його будова. Означальні й з’ясувальні підрядні речення. Тренувальні
вправи. |
1 |
|
63. |
Контрольна робота за темою „ Складнопідрядне речення з підрядними
означальними й з’ясувальними ”. |
1 |
|
64. |
РЗМ № 23. Конспектування як різновид стислого
переказу почутого. |
1 |
|
|
Виставлення
тематичної. Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
Контроль за виконанням програми
за І семестр (9 клас)
Форми контролю |
К-сть годин за програмою |
Відмітка про виконання (№ уроку, дата
проведення) |
|
Перевірка мовної теми |
4 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
|
|
твір |
1 |
|
|
Правопис: диктант |
2 |
|
|
Аудіювання |
1 |
|
|
Читання: мовчки |
1 |
|
|
Говоріння: усний
твір читання
вголос |
1 1 |
|
|
,,Погоджено”
,,Затверджено”
____________201_ р.
____________ 201_ р.
_________ (___________)
______(___________)
ІІ семестр
№ уроку |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата пров. |
65. |
Обставинні підрядні речення, їх різновиди. Складнопідрядні речення з
підрядними способу дії, міри і ступеня. Підрядні порівняльні. |
1 |
|
66. |
РЗМ № 24. Усний переказ тексту
наукового стилю. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати :
Усний переказ |
|
|
67. |
Підрядні речення місця і часу. Сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях місця й часу. |
1 |
|
68. |
Підрядні речення мети і причини. Сполучники й сполучні слова в
складнопідрядних реченнях мети і причини.
|
1 |
|
69. |
РЗМ № 25. Читання мовчки тексту
наукового стилю. Переглядове читання (практично). |
1 |
|
70. |
Підрядні речення умови. Сполучники в складнопідрядних реченнях умови. |
1 |
|
71-72. |
РЗМ № 26-27. Письмовий вибірковий
переказ тексту наукового стилю. |
1 |
|
73. |
Підрядні допустові й наслідкові
речення. Сполучники й сполучні слова в складнопідрядних допустових і
наслідкових реченнях. |
1 |
|
74. |
Підрядні обставинні речення. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Синонімічність обставинних речень і
дієприслівникового звороту. Заміна дієприслівникового звороту підрядним
обставинним реченням і навпаки. |
1 |
|
75. |
РЗМ № 28. Контроль
читання мовчки. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати:
Читання мовчки |
|
|
76. |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними, їх інтонування. Розділові
знаки у таких реченнях. Однорідна й
неоднорідна супідрядність. |
1 |
|
77. |
Послідовна підрядність. |
1 |
|
78. |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Тренувальні вправи. Культура мовлення. Усунення помилок у будові складних
речень з одним і кількома підрядними. |
1 |
|
79. |
Складнопідрядні речення, їх типи. Тренувальні вправи. |
1 |
|
80. |
Контрольна робота за темою „ Складнопідрядне речення ”. |
1 |
|
81. |
РЗМ № 29. Діалогічне мовлення. Розігрування
ситуації. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної. Запис у журналі без дати
: Тематична |
|
|
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
82. |
Безсполучникове складне речення.
Смислові відношення і засоби зв’язку між частинами безсполучникового
складного речення. Культура мовлення. Правильне й доречне використання
безсполучникових простих речень у зв’язному мовленні. |
1 |
|
83. |
РЗМ № 30. Виразне читання вголос текстів різного
жанру. |
1 |
|
|
Запис у журналі без дати :
Читання вголос |
|
|
84. |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
85. |
РЗМ № 31. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю. |
1 |
|
86. |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
87. |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи. |
1 |
|
88-89. |
РЗМ № 32-33. Контрольний вибірковий переказ тексту художнього стилю. |
2 |
|
90. |
Тире у безсполучниковому складному реченні. |
1 |
|
91. |
Безсполучникові складні речення, синонімічні до сполучникових
складносурядних і до сполучникових
складнопідрядних речень. |
1 |
|
92. |
РЗМ № 34. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
93. |
Безсполучникове складне речення, розділові знаки в ньому. Тренувальні
вправи. |
1 |
|
94. |
Контрольна робота за темою ,, Безсполучникове складне речення ”. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Складне багатокомпонентне
речення з різними видами
сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|
|
95. |
Складні речення з різними видами зв’язку (сполучниковим і
безсполучниковим). |
1 |
|
96. |
Складне речення з сурядним і
підрядним зв’язком, розділові знаки у ньому. |
1 |
|
97. |
РЗМ 35. Аудіювання тексту наукового стилю
(критичне). Оцінка прочитаного. |
1 |
|
98. |
Складне речення з сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у ньому. |
1 |
|
99-100. |
РЗМ № 36-37. Доповідь на суспільну тему в
публіцистичному стилі на основі двох-трьох джерел . |
2 |
|
101. |
Складне речення з сполучниковим і
безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у ньому. Тренувальні вправи. |
1 |
|
102. |
Використання складних речень з рідними видами зв’язку в мовленні.
Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими. |
1 |
|
103-104. |
РЗМ № 38-39. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі. |
2 |
|
105. |
Період, основні його ознаки, структурні типи. Особливості інтонації та
розділові знаки між частинами періоду. |
1 |
|
106. |
Складне
синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. |
1 |
|
107. |
ССЦ і абзац. Види і засоби міжфразного зв’язку. |
1 |
|
108. |
РЗМ № 40. Контроль
аудіювання. Робота над помилками,
допущеними у переказах. |
1 |
|
|
Запис у
журналі без дати: Аудіювання |
|
|
109. |
Актуальне членування речень у висловлюванні: відоме і нове. |
1 |
|
110-111. |
Складне багатокомпонентне речення з різними видами зв’язку. Тренувальні
вправи. |
2 |
|
112. |
Контрольна робота за темою ,,Складне багатокомпонентне речення з різними видами сполучникового і
безсполучникового зв’язку ”. |
1 |
|
|
Лінгвістика тексту |
|
|
113. |
Лінгвістика
тексту. Актуальне членування: дане і нове. |
1 |
|
114. |
Структура тексту. Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. Культура мовлення. Розподіл тексту на мікротеми.
Співвідношення ССЦ з абзацом. |
1 |
|
115. |
Розділові знаки у простому неускладненому й ускладненому реченні
(повторення). |
1 |
|
116. |
Розділові знаки у складному реченні (повторення). Культура мовлення. Синоніміка складних синтаксичних
конструкцій з простими. |
1 |
|
117. |
РЗМ № 41. Виразне читання тексту публіцистичного стилю. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого
у 5-9 класах |
|
|
118. |
Звуки мови і
знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків. |
1 |
|
119. |
Типи орфограм. Основні орфограми у префіксах. |
1 |
|
120. |
Основні орфограми у суфіксах. Букви н, нн у різних частинах мови. |
1 |
|
121-122. |
РЗМ № 42-43. Жанри мовлення. Особливості побудови
оповідання. Написання оповідання на
самостійно вибрану тему. |
2 |
|
123. |
Уживання м’якого знака, апострофа. |
1 |
|
124. |
Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і
використанням. Культура мовлення. Точність, багатство і різноманітність
мовлення. |
1 |
|
125. |
РЗМ № 44. Робота над помилками, допущеними в
оповіданнях. |
1 |
|
126. |
Значущі частини слова. Основні способи словотвору. |
1 |
|
127. |
Частини мови. Рід, число іменників. Правопис відмінкових закінчень
іменників і прикметників. Культура мовлення. Морфологічна правильність мовлення. |
1 |
|
128. |
Правопис числівників і займенників. |
1 |
|
129. |
Дієслово і його особливі форми (дієприкметники і дієприслівники).ю
Правопис особових закінчень дієслова. |
1 |
|
130. |
Правопис прислівників. |
1 |
|
131. |
Правопис складних слів. |
1 |
|
132. |
Правопис службових частин мови. |
1 |
|
133. |
Не з різними частинами мови. |
1 |
|
134. |
Найважливіші відомості з орфографії та правопису. Тренувальні вправи. |
1 |
|
135. |
Контрольна робота за темою ,,Найважливіші відомості з орфографії й правопису
”. |
1 |
|
136. |
Словосполучення. Речення і його граматична основа. |
1 |
|
137. |
Контрольний диктант. |
1 |
|
138. |
РЗМ № 45. Ділові папери. Протокол. |
1 |
|
139 |
РЗМ № 46. Ділові папери. Автобіографія. |
1 |
|
140. |
Підсумковий урок-мовна гра. |
1 |
|
|
Виставлення тематичної.
Запис у журналі без дати : Тематична |
|
|
Контроль за виконанням програми
за ІІ семестр (9 клас)
Форми контролю |
К-сть годин за програмою |
Відмітка про виконання (№ уроку, дата проведення) |
|
Перевірка мовної теми |
4 |
|
|
Письмо: переказ |
1 |
|
|
твір |
1 |
|
|
Правопис: диктант |
1 |
|
|
Аудіювання |
1 |
|
|
Читання: мовчки |
1 |
|
|
Говоріння: усний
переказ читання
вголос |
1 1 |
|
|