Календарно-тематичне планування на 2011-2012 н. р.
Українська мова. 7 клас
№ з/п |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Примітка |
Вступ |
||||
1 |
Вступ. Мова – скарбниця духовності народу |
1 |
|
|
2 |
РМ Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті |
1 |
|
|
3 |
РМ Створення і розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації, пов’язаної з характеристикою людей |
1 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
||||
4 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях |
1 |
|
|
5 |
Частини мови. Вивчені групи орфограм |
1 |
|
|
6 |
Частини мови. Відмінювання слів іменних частин мови |
1 |
|
|
7 |
РМ Різновиди читання. Ознайомлювальне читання |
1 |
|
|
8 |
РМ Складний план власного висловлювання |
1 |
|
|
9 |
КР № 1. Повторення та узагальнення вивченого. Тести |
1 |
|
|
Морфологія. Орфографія |
||||
Дієслово |
||||
10 |
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
1 |
|
|
11 |
Форми дієслова: неозначена форма, особові форми |
1 |
|
|
12 |
Дієприкметник, дієприслівник та безособові форми на –но, -то (загальне ознайомлення) |
1 |
|
|
13 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
14 |
Доконаний і недоконаний вид дієслова |
1 |
|
|
15 |
Часи дієслів. Теперішній час |
1 |
|
|
16 |
Часи дієслів. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі |
1 |
|
|
17 |
Часи дієслів. Майбутній час |
1 |
|
|
18 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
19 |
РМ Особливості побудови опису зовнішності людини. Докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини |
1 |
|
|
20 |
Дієслова І та ІІ дієвідміни |
1 |
|
|
21 |
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу |
1 |
|
|
22-23 |
РМ Контрольний докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі |
2 |
|
|
24 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
25 |
Способи дієслів. Дійсний, умовний і наказовий способи |
1 |
|
|
26 |
Творення дієслів умовного і наказового способів. Буква ь у дієсловах наказового способу |
1 |
|
|
27 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
28 |
Безособові дієслова |
1 |
|
|
29 |
РМ Контрольне читання мовчки. Аналіз контрольного переказу |
1 |
|
|
30 |
Способи творення дієслів |
1 |
|
|
31 |
Не з дієсловами. Правопис –ться, -шся у кінці дієслів. Букви е, и в особових закінченнях дієслів і та ІІ дієвідміни (повторення) |
1 |
|
|
32 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
33 |
РМ Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі. Особливості побудови опису зовнішності людини (повторення) |
1 |
|
|
34 |
РМ Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі |
1 |
|
|
35 |
КР № 2. Дієслово. Тести |
1 |
|
|
Дієприкметник |
||||
36 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
1 |
|
|
37 |
Активні та пасивні дієприкметники |
1 |
|
|
38 |
Творення активних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників |
1 |
|
|
39 |
Творення пасивних дієприкметників теперішнього та минулого часу. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників |
1 |
|
|
40 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
41 |
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника) |
1 |
|
|
42 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
43 |
Безособові дієслівні форми на –но, -то |
1 |
|
|
44 |
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників |
1 |
|
|
45 |
-Н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження |
1 |
|
|
46 |
Не з дієприкметниками |
1 |
|
|
47 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
48 |
КР №3. Дієприкметник. Тести |
1 |
|
|
Дієприслівник |
||||
49 |
Аналіз контрольного диктанту Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
1 |
|
|
50 |
Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення |
1 |
|
|
51 |
РМ Повторення вивченого про типи і стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль |
1 |
|
|
52 |
РМ Докладний переказ тексту публіцистичного стилю |
1 |
|
|
53 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
54 |
РМ Жанри мовлення: оповідання, замітка, особливості їх побудови. Ділові папери. Розписка |
1 |
|
|
55-56 |
Дієприслівниковий зворот. Кома при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівникові |
2 |
|
|
57 |
Не з дієприслівниками |
1 |
|
|
58 |
РМ Твір-роздум дискусійного характеру. Замітка в газету в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
59 |
КР № 4. Дієприслівник. Тести |
1 |
|
|
Прислівник |
||||
60 |
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
|
61 |
Розряди прислівників (практично) |
1 |
|
|
62 |
Ступені порівняння прислівників. Способи їх творення |
1 |
|
|
63 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
64 |
Правопис прислівників. Букви –н- та –нн- у прислівниках |
1 |
|
|
65 |
Не і ні з прислівниками |
1 |
|
|
66 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
67 |
РМ Особливості побудови опису процесу праці. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі |
1 |
|
|
68 - 69 |
РМ Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесів праці в художньому стилі |
2 |
|
|
70 |
И та і в кінці прислівників |
1 |
|
|
71 |
Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників |
1 |
|
|
72 - 73 |
Написання прислівників разом і через дефіс |
2 |
|
|
74 |
РМ Аналіз контрольного переказу |
1 |
|
|
75 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
76 |
Написання прислівникових словосполучень (типу раз у раз, з дня на день) |
1 |
|
|
77 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
78 |
РМ Усний твір-опис процесу праці за власним спостереженням в науковому стилі |
1 |
|
|
79 |
РМ Контрольний письмовий твір-опис процесу праці за власним спостереженням в художньому стилі |
1 |
|
|
80 |
КР № 5. Прислівник. Тести |
1 |
|
|
Службові частини мови. Прийменник |
||||
81 |
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні |
1 |
|
|
82 |
Похідні й непохідні прийменники |
1 |
|
|
83 |
РМ Аналіз контрольного твору |
1 |
|
|
84 |
Написання похідних прийменників разом, окремо й через дефіс |
1 |
|
|
85 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
Сполучник |
||||
86 |
Сполучник як службова частина мови. Вживання сполучників у простому й складному реченнях. Сполучники сурядності й підрядності |
1 |
|
|
87 |
Написання сполучників разом і окремо |
1 |
|
|
88 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
90 |
РМ Твір-оповідання за поданим сюжетом |
1 |
|
|
Частка |
||||
91 |
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням |
1 |
|
|
92 |
Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки |
1 |
|
|
93 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
94 - 95 |
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення) |
2 |
|
|
96 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
97 |
РМ Контрольне аудіювання |
1 |
|
|
Вигук |
||||
98 |
Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків. Дефіс у вигуках |
1 |
|
|
99 |
Кома і знак оклику при вигуках |
1 |
|
|
Повторення і систематизація вивченого |
||||
100 |
Самостійні частини мови. Орфограми |
1 |
|
|
101 |
Службові частини мови. Орфограми |
1 |
|
|
102 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
103 |
КР № 6. Службові частини мови: прийменник, сполучник, частка, вигук. Тести |
1 |
|
|
104 |
Аналіз контрольного диктанту РМ Усний стислий переказ тексту наукового стилю. |
1 |
|
|
105 |
РМ Створення і розігрування діалогів дискусійного характеру |
1 |
|
|