Збірникз математики5 класВчитель

Контрольна робота № 1«Натуральні числа. Відрізок. Промінь. Пряма»Варіант 1Запишіть цифрами число: 1) сімдесят п'ять мільярдів триста вісімдесят три мільйони вісімсот-сімдесят дві тисячі триста п'ятдесят два; 2) двісті один мільйон тридцять вісім тисяч одинадцять.Порівняйте числа: 1) 3 286 і 3 312;    2) 937 811 і 800 001.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому точки, що відповідають числам 1; 2; 5; 9.Накресліть відрізокCD,довжина якого 5 см 3 мм, позначте на ньому точкуА.Запишіть, які відрізки при цьому утворились, і виміряйте їхдовжини.ТочкаМналежить відрізкуАВ,AM= 13 см, відрізокВМна 18 см довший за відрізокAM.Знайдіть довжину відрізкаАВ.Запишіть усі можливі цифри, які можна поставити замість зірочки, щоб утворилась правильна нерівність: 1) 534* > 5 346; 2) 18*3 < 1836.На відрізкуMNзавдовжки 23 см. позначили точкиАіВтак, щоАМ=16 см,BN= 13 см. Чому дорівнює довжина відрізкаАВ?Порівняйте: 1) 5 км і 4 999 м; 2) 307 кг і 5 ц.

Варіант 2Запишіть цифрами число: 1) сімдесят п'ять мільярдів двісті сімдесят два мільйони триста п'ятдесят вісім тисяч дев'ятсот двадцять один; 2) п'ятсот дев'ять мільйонів вісімдесят сім тисяч дванадцять.Порівняйте числа: 1) 2 451 і 2 449; 2) 13 537 703 і 1 353 773.Накресліть координатний промінь і позначте на ньому числа 1; 5; 7; 11. Накресліть відрізокКТдовжиною 7 см 6 мм; позначте на ньому точкуN.Запишіть, які відрізки при цьому утворились та виміряйте їх довжини.ТочкаSналежить відрізкуАВ,причомуAS= 17 см, відрізокBSна 8 см коротший за відрізокAS.Знайдіть довжину відрізкаАВ.Назвіть усі цифри, які можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність: 1) 473* < 4 732; 2) 5 *37 > 5 723.На відрізкуEFдовжиною 37 см позначили точкиМіNтак, щоЕМ= 21 см,FN =23 см. Чому дорівнює довжина відрізкаMN?Порівняйте: 1) 6 987 м і 7 км; 2) 3 ц і 302 кг.

Контрольна робота № 2

«Додавання і віднімання натуральних чисел»Варіант 1    439+583+417+5616. Для озеленення території виростили 7300 лип, а каштанів – на 1284 дерев менше. Скільки всього дерев виростили для озеленення території?7. На шахті за другий тиждень місяця добули 1490т вугілля, що на 756т менше, ніж за перший тиждень, і на 87т менше, ніж за третій. Скільки тонн вугілля добули на цій шахті за місяць, якщо за четвертий тиждень добули вугілля на 18т більше, ніж за другий і третій тижні разом?

Варіант 2    2608+529+392+2716. У зеленому господарстві міста виростили 21459 пірамідальних тополь, а каштанів – на 4200 дерев менше. Скільки всього дерев виростили у господарстві?7. За перший день кіоск продав учням 1200 зошитів, за другий – на 398 зошитів більше, а за третій – на 451 зошит більше, ніж за перший і за другий дні разом. Скільки зошитів продав кіоск за три дні?

Контрольна робота №3«Множення та ділення натуральних чисел»Варіант – 11) Обчислити: а) 4·104·25;    б) 78130:26-26·7+49(1+2 бали)2) Знайти неповну частку і остачу від ділення 265 на 26.(2  бали)3) На одному складі є 4000т вугілля, а на другому -  в 4 рази менше, ніж на першому. Скільки тонн вугілля є на обох складах?(2  бали)(2 бали)5) Магазин продав 108 хлібин по 80 к., а булок по 45 к. – утричі більше. Скільки всього грошей вторгував магазин за хліб і булки?(3 бали)

Варіант – 21) Обчислити: а) 5·205·20;    б) 72120:24-24·7+19(1+2 бали)2) Знайти неповну частку і остачу від ділення 275 на 27.(2  бали)3) В одній цистерні було 5000 кг нафти, а в другій -  у 5 разів менше. Скільки кілограмів нафти в обох цистернах?(2  бали)(2  бали)5) Магазин продав 98 хлібин по 90 к., а булок по 35 к. – удвічі більше. Скільки всього грошей вторгував магазин за хліб і булки?(3  бали)

Контрольна робота №4

«Числові та буквені вирази.Рівняння. Задачі на складання рівняння»

Варіант – 1І. Спростити вираз:1) 3х+5+7х        2) 13у-5у-2у+6у    3) 17c+3c-6c+4+2ІІ. Розв’язати рівняння:1) 750+(65+х)=818        2) (98+х)-1584=994       3) 6273:(а-392)=9ІІІ. Задачі1)Сума двох чисел дорівнює 324. Знайти ці числа, якщо друге число більше від першого на 22.2) Учні шостого класу зібрали в 2 рази більше металолому, ніж учні п'ятого, а разом вони зібрали 738 кг. Скільки металолому зібрали учні кожного класу?

Варіант – 2І. Спростити вираз:1) 5а-6+8а2) 24b-5b+3b-6          3)26c-26c+3c-1ІІ. Розв’язати рівняння:1) 840+(84+х)=955            2) 872-(407+х)=122               3) (2430-х):17=102ІІІ. Задачі1) Одне число втричі більше від другого, а їх сума дорівнює 640. Знайти ці числа.2) Група туристів за три дні пройшла 86 км. Першого дня туристи пройшли на 10 км менше, ніж другого, а за третій день - стільки, скільки за другий. Яку відстань проходили туристи кожного дня?Оцінювання: завдання №1-2 по 3 бала, №3 – 6 балів

Контрольна робота№5«Прямокутник. Квадрат. Трикутник. Прямокутний паралелепіпед»

Варіант – 11)  Вирази в метрах:7 км=_______;     2км 150м=____________;    18 км 14 м=_____________.2) Знайти площу квадрата, сторона якого дорівнює14 см.3) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 97см,  а бічна сторона – 35см. Знайти довжину основи трикутника.4)Довжина прямокутного паралелепіпеда 20 см, ширина — у 4 рази менша від довжини, а висота — на 11 см більша за ширину. Обчисліть об'єм паралелепіпеда.Варіант – 2 1) Вирази в грамах:40 кг=_______;    13 кг 150 г=__________;    9 кг 3г=______________.2) Знайти площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 11см і 16см.3) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 86см,  а бічна сторона – 27см. Знайти довжину основи трикутника.4)Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 13 см, довжина — на 17см більша за ширину, а висота — в 3 рази менша від довжини. Обчисліть об'єм паралелепіпеда.

Контрольна робота№6«Звичайні дроби»Варіант 11°. Порівняйте числа: 1)  і ; 2)  і 1; 3)  і 1.2°. Виконайте дії: 1)  –  + ; 2) 4 + 5 – 6; 3) 1 – ; 4) 5 – 3.3°. У класі 33 учні, з них  становлять дівчатка. Скільки дівчаток навчається в цьому класі?4°. Купили 6 кг картоплі, що становить  усіх куплених овочів. Скільки овочів було куплено?5*. Перетворіть на мішане число дріб: 1) ; 2) .6*. При яких натуральних значенняхадріб буде правильним?

Варіант 21°. Порівняйте числа: 1)  і ; 2) 1 і ; 3)  і 1.2°.Виконайте дії: 1)  +  – ; 2) 4 – 2 + 1; 3) 1 – ; 4) 4 – 2.3°. У хлопчика було 36 акваріумних рибок,  з яких становлять неони. Скільки неонів було у хлопчика? 4°. На фермі утримують 36 корів, що становить  усього поголів'я скота. Скільки голів скота утримують на фермі? 5°. Перетворіть на мішане число дріб: 1) ; 2) .6*. При яких натуральних значенняхадріб  буде неправильним?Оцінювання: за кожне правильно виконане завдання по 2 бала

Контрольна робота №7

«Додавання та віднімання десяткових дробів»Варіант 1Вибрати правильний варіант відповіді:1) Укажи, як записати цифрами дріб п’ять цілих сімдесят вісім сотих:А) 5,78;    Б) 57,8;    В) 5,078;    Г) 578,02) Вирази у гривнях 65к.:А) 65грн;    Б) 6,5грн;   В) 0,65грн;   Г) 0,065грн3) Який знак треба написати замість зірочки: 2,5*5,2?А) ≥;    Б) =;    В) >;    Г) <.4) Розв’яжи рівняннях-3,5=5,3А) 1,8;    Б) 8,8;    В) 2,2;    Г) 7,35) Знайди суму чисел 2,345 і 23,245А) 46,695;    Б) 43,590;    В) 25,580;    Г) 25,596) Знайти різницю чисел 43,15 і 2,145А) 41,005;    Б) 41,05;    В) 41,5;    Г) 410,05Розв’язати завдання:7) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 43,56см, а бічна сторона – 15,6см. Знайти довжину основи.8) Розв’яжи рівняння3х-2,4=9,6

Варіант 2Вибрати правильний варіант відповіді:1) Укажи, як записати цифрами дріб п’ять цілих сімдесят вісім тисячних:А) 5,78;    Б) 57,8;    В) 5,078;    Г) 578,02) Вирази у гривнях 75к.:А) 75грн;    Б) 7,5грн;   В) 0,75грн;   Г) 0,075грн3) Який знак треба написати замість зірочки: 6,5*5,6?А) ≥;    Б) =;    В) >;    Г) <.4) Розв’яжи рівняннях-2,2=5,1А) 1,8;    Б) 8,8;    В) 2,2;    Г) 7,35) Знайди суму чисел 2,435 і 23,254А) 25,689;    Б) 256,89;    В) 25,80;    Г) 25,806) Знайти різницю чисел 46,19 і 3,178А) 430,12;    Б) 431,2;    В) 43,12;    Г) 43,012Розв’язати завдання:7) Одна сторона трикутника дорівнює 12,6см, друга – 9,12см, а периметр - 34,6см, а бічна Знайти довжину третьої сторони трикутника.8) Розв’яжи рівняння2х-0,27=5,73Оцінювання: завдання №1-6 по 1 балу, №7-8 по 3 бала

Контрольна робота №8

«Ділення десяткових дробів»І – варіант    а) 21,45 : 5;б) 55,2 : 3,5.2. Розв’язати рівняння:  6,1х= (20,3 – 18,18) : 0,2 + (1,9218 + 0,8118) : 0,67. ІІ – варіант    а) 22,19 : 7;б) 59,5 : 3,5.2. Розв’язати рівняння: 7,3х(1,367 + 6,033) : 0,2 + (53 – 2,928) : 5,69.Оцінювання: завдання №1-4 по 2 бала, №5 – 4 бала

Контрольна робота №9

«Масштаб. Середнє арифметичне»Варіант – 1Вибрати правильний варіант відповіді:1) Масштаб карти 1 : 40000. У скільки разів відстань на місцевості більша, ніж відстань на карті?а) 400;б)40000;в) 4000;г)4.2) Якщо 1 см на карті відповідає 1 км на місцевості, то масштаб карти...а)1 : 100000;      б) 1 : 1000;в) 1 : 100;г)1 : 10000.3) За п'ять годин турист пройшов 26 км. Щоб знайти середню швидкість руху туриста, потрібно...а) 5·26;б)26:5;в) 5 : 26;г)26-5.Розв’язати завдання:4) Знайти середнє арифметичне чисел 97,3 і 8,24.5) Масштаб плану 1 : 100. Якої довжини буде відрізок на плані, якщо відстань на місцевості 48 м?6) Мотоцикліст 4 год рухався зі швидкістю 35 км/год, а 2 год — зі швидкістю 32 км/год. Яка його середня швидкість?

Варіант – 2Вибрати правильний варіант відповіді:1) Масштаб карти 1 : 2000000. У скільки разів відстань на місцевості більша, ніж відстань на карті?         а) 2000;б)2;в) 2000000;        г) 200.2) Масштаб карти 1 : 600000. Це означає, що 600000 м на місцевості на карті відповідає...а) 1м;б) 1 см;в) 1 мм;г) 1 дм.3) За 6 годин автомобіль проїхав 486 км. Щоб знайти середню швидкість руху автомобіля, потрібно...а) 486-6;6)486 + 6;в) 486 : 6;г) 6 : 486.Розв’язати завдання:4) Знайти середнє арифметичне чисел 0,354 і 39,4.5) Масштаб плану 1 : 100. Якої довжини буде відрізок на плані, якщо відстань на місцевості 12 м?6) Автомобіль 3 год рухався зі швидкістю 62 км/год, а наступні 2 год — зі швидкістю 56 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль?Оцінювання: завдання №1-6  по2 бала

Контрольна робота №10«Відсотки»Варіант – 1Вибрати правильний варіант відповідіа) 450: 100·45;б) 100 : 450 ·45;в) 450: 45·100;    а) 0,6;    б) 0,06;    в) 6;    г) 0,006Розв’язати задачі:4) Першого дня турист пройшов 15,6 км, а другого дня 60% того, що пройшов першого. Скільки кілометрів пройшов турист другого дня?5) За три дні посадили 1300 саджанців лісу. Першого дня посадили 48% усіх саджанців, другого — 25%, а третього — решту. Скільки саджанців посадили третього дня?Варіант – 2Вибрати правильний варіант відповідіа) 400 : 100 · 20;6)20:400·100;в) 400 : 20 ·100;    а) 0,36;    б) 3,6;    в) 36;    г) 0,036Розв’язати задачі:4)Фермер виростив 120 ц овочів. 65% усіх овочів становить капуста. Скільки центнерів капусти виростив фермер?5) З трьох ділянок зібрали 57850 ц цукрового буряка. З першої ділянки зібрали 56% усього буряка, з другої — 16%, а з третьої — решту. Скільки центнерів буряка зібрали з третьої ділянки?

Оцінювання: завдання №1-2 по 2 бала, №4-5 по 3 бала

Підсумкова контрольна робота

Варіант – 1Вибрати правильний варіант відповіді   а) 64: 4;6)4:64;в) 4 ·64;    а) 20см;   б) 30см;    в) 40см;   г) 60смРозв’язати задачі:4) ТочкаМналежить відрізкуАВ,AM= 13 см, відрізокВМна 18 см довший за відрізокAM.Знайдіть довжину відрізкаАВ.5) За три дні автобус проїхав 724 км. Першого дня він проїхав 32% усієї відстані, другого — 25% усієї відстані, а третього дня — решту. Скільки кілометрів проїхав автобус за третій день?

Варіант – 2Вибрати правильний варіант відповіді1) 1) Укажи, як записати цифрами дріб п’ять цілих сімдесят вісім тисячних:    а) 5,78;    б) 57,8;    в) 5,078;    г) 578,02) Щоб знайти середню швидкість руху туриста, який за 6 год пройшов 30 км, потрібно...а) 6: 30;6)30:6;в) 30·6;а) 20см;   б) 30см;    в) 40см;   г) 60смРозв’язати задачі:4) ТочкаSналежить відрізкуАВ,причомуAS= 17 см, відрізокBSна 8 см коротший за відрізокAS.Знайдіть довжину відрізкаАВ.5) Під час триденного походу туристи пройшли 75 км. Першого дня вони подолали 50%) усього маршруту, другого дня — 31% усього маршруту, а третього дня — решту. Скільки кілометрів туристи пройшли третього дня?Оцінювання: завдання №1-2 по 2 бала, №4-5 по 3 бала