ритер≥њ оц≥нюванн¤
навчальних
дос¤гнень
учн≥в
ќц≥нюванн¤ набутих
знань, навичок, ум≥нь
в≥дбуваЇтьс¤, враховуючи мотивуючу
функц≥ю оц≥нки. ќц≥нюванн¤
результат≥в навчанн¤ може
проводити сам учень, л≥дер
групи, група учн≥в,
учитель.
ќц≥нюванн¤ в≥дбуваЇтьс¤:
1. Ќа
п≥дстав≥ спостереженн¤ за
групами:
-
контрольн≥ аркуш≥;
-
ауд≥о- та в≥деозаписи;
2.
Ќа п≥дстав≥ спостереженн¤
окремих учн≥в:
-
контрольн≥ аркуш≥;
-
оц≥нн≥ листи;
- записи
спостер≥гач≥в.
3. «а
допомогою письмових в≥дпов≥дей:
- в≥дкритих чи
закритих;
-
стислих чи докладних.
4. «а
допомогою усних метод≥в:
-
бес≥ди, дискус≥њ;
-
переговори;
-
презентац≥њ.
5. ѕор≥вн¤нн¤ дос¤гнень
учн≥в:
-
≥з зразком;
-
≥з попередн≥ми дос¤гненн¤ми.
ќц≥нюванн¤
варто проводити у
форм≥ схвалюванн¤ будь-¤ких,
нав≥ть щонайменших усп≥х≥в
та зусиль учн≥в.
ѕри
оц≥нюванн≥ сл≥д враховувати:
¨
необх≥дн≥сть обговоренн¤ критер≥њв оц≥нюванн¤
з учн¤ми;
¨
самооц≥нку учн¤
та взаЇмооц≥нюванн¤ учн¤ми
один одного;
¨
баланс
перев≥рки знань, перев≥рки
навичок, ви¤вленн¤ ставленн¤
учн≥в;
¨
баланс
традиц≥йних та ≥нтерактивних
метод≥в оц≥нюванн¤;
¨
баланс
оц≥нки абсолютних дос¤гнень
та ≥ндив≥дуального прогресу.